 |
|
| Skrivet av: | Emma z [2007-10-11 18:59] | |
|
 |
Jag och pappa kommer och har kärra med oss. Emma |
| Skrivet av: | Linda [2007-10-11 15:17] | |
|
 |
| Hade såklart varit med och städat om det inte var så att jag har praktik denna helg och missar därför. Men jag erbjuder mig såklart att sy, snickra eller limma om det är något annat eller skura något som kan göras hemma eller i stugan en annan dag. Kör hårt! |
|
|
|
 |