INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/55)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Jan_Zennertun [2007-10-02 8:07]
Malin kommer på träning för 25-manna ! Vit.
Emma kommer på vanlig träning.

Skrivet av: andersbergman [2007-10-01 20:29]
Anders Bergman vill gärna springa mellanbanan.

Skrivet av: Lars Jonhed [2007-10-01 18:02]
Om det fortfarande går vill jag och Erik Göthlin springa 7 km.

Skrivet av: C-G [2007-09-30 18:41]
Malin Halldin, Lasse Arlebo o Gunnel Öst springer plus 20 vita kartor till ungd.

Skrivet av: Emma Öberg [2007-09-30 15:10]
Jag är gärna med på er 25-manna träning. 4km tack!

Skrivet av: Clobbis [2007-09-30 14:12]
Jag kommer!

Skrivet av: BoRot [2007-09-29 18:34]
Mycket arbete håller mig tyvärr borta,,men hoppas ändå vara i stabil form till helgen

Skrivet av: Piraten [2007-09-29 17:56]
Jag vill springa långa

Skrivet av: stina [2007-09-28 18:19]
jag kan tyvärr inte komma... måste jobba den kvällen..

Skrivet av: Matts Källérus [2007-09-28 12:21]
Jag deltar på 4 km.

Skrivet av: Balken [2007-09-28 8:31]
Långa vore trevligt.

Skrivet av: Groth [2007-09-27 21:02]
Vill ha en lång karta men springer ons em

Skrivet av: Louise Gustafsson [2007-09-27 17:28]
Jag vill springa 2,6

Skrivet av: Kristin C [2007-09-27 17:05]
Jag kommer och springer.. den som passar

Skrivet av: hempa [2007-09-27 17:04]
Långa för mig

Skrivet av: Inger Nicolas [2007-09-27 16:43]
Kan tyvärr inte komma!

Skrivet av: iva [2007-09-27 14:13]
tyvärr så finns 4 hembesök redan inplanerade för den kvällen...kommer därför INTE, men tror att UK vet var jag passar bäst i laget ;)

Skrivet av: larshellstrandh [2007-09-27 13:00]
Enl UK:s önskemål, 4,3 el. 2,6 - om man inte behövs för övrig ungdomsträning.

Skrivet av: Åsa Windefelt [2007-09-27 8:20]
Andreas Windefelt vill springa 2,6, Magnus Windefelt vill springa 4,3.

Skrivet av: culin [2007-09-26 12:22]
culin>> Måste tyvärr ta tillbaka min anmälan till träningen. Hinner tyvärr inte hem.

Skrivet av: H-G [2007-09-25 13:02]
Även om jag ej kan vara med på 25-Manna vill jag ändå prova lite gå-
lunka-löp på 4,3 km

Skrivet av: frippe [2007-09-25 9:07]
4,3 km tack.

Skrivet av: sus [2007-09-25 0:11]
4,3 för min del.

Skrivet av: Gunnel [2007-09-24 22:12]
Vi kommer att rekommendera denna träning för en del av våra tisdagstränande barn så räkna med några extra kartor på lättaste banan.

Skrivet av: fille [2007-09-24 19:09]
4,3 km tack!

Skrivet av: ollehe [2007-09-24 18:50]
springer gärna 4,3 km oavsett uttagning

Skrivet av: lovisa [2007-09-24 16:38]
jag kommer och springer! (2,6?)

Skrivet av: Sara K [2007-09-24 9:23]
4.3 km tack!

Skrivet av: Per Eklöf [2007-09-24 8:47]
Långa banan för mig...

Skrivet av: culin [2007-09-24 8:34]
Om jag hinner hem gör jag en M&M, alltså en snabb 4,3 eller hyfsad 7,0
UK avgör

Skrivet av: da Silva [2007-09-24 8:31]
Oskar vill springa 7 km, Kristin 4,3 km.

Skrivet av: LillGarpen [2007-09-24 8:27]
Lååånga! Tack.

Skrivet av: Ari [2007-09-24 8:22]
Långa tack

Skrivet av: stefan [2007-09-24 8:10]
Borde springa långa banan

Skrivet av: NormanK [2007-09-24 7:51]
Springer 4,3 km

Skrivet av: Stefan Risberg [2007-09-23 21:51]
Jonathan och Martin Risberg 2,6 ?
Annmarie och Stefan Risberg 4,3 ?

Skrivet av: Anne_Eriksson [2007-09-23 20:46]
Peter och Ellinor kommer och springer 4,3

Skrivet av: Calle [2007-09-23 20:26]
Jag springer gärna 7.0-banan...

Skrivet av: Ing-Marie o Lars [2007-09-23 18:57]
Två st 4,3-banor, tack.

Skrivet av: Victoria [2007-09-23 17:57]
Ludde vill springa 2,6 vit & jag tar den som passar

Skrivet av: Brynäs [2007-09-23 16:21]
Weine 2,6 vit, Eleonor 4,3

Skrivet av: birgitta a [2007-09-23 15:22]
Den bana som passar.

Skrivet av: Nina Böe [2007-09-23 13:29]
Susanne E och jag springer gärna 4,3 = 2 kartor till!

Skrivet av: Kajsa [2007-09-23 11:29]
4,3 km tack!

Skrivet av: M&M [2007-09-23 10:59]
Snabb gubbe = 4 km eller långsam seniorwannabe = 7 km det är frågan ??? UK får välja.

Skrivet av: Tommy [2007-09-23 10:51]
4,3km please

Skrivet av: Roland F [2007-09-22 20:44]
CG>>Elin och Frida 2,6 km och Åsa 4,3 km

Skrivet av: bjornlindgren [2007-09-22 18:44]
Olle 2,6 (vit)
Erik 4,3 el. 2,6 -> C-G bestämmer
Björn 4,3

Skrivet av: Widdas [2007-09-22 17:54]
Jag tror att en 4,3 är vad jag skall genomlida.

Skrivet av: Emma [2007-09-22 16:05]
Jag hoppas att jag hinner hem (och blir frisk) och springer i så fall 4,3 km.

2 [Nästa sida>>]