INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/9)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Pionhed [2007-08-21 13:35]
One96: Dessutom ser det ut som om foten pekar in i kameran medan kroppen åt ett annat håll...dålig kamera =)

Skrivet av: One96 [2007-08-21 10:32]
Kanonbild, fotografen lyckades bra med att fånga den snedheten jag har i ansiktet men är svår att se i verkligheten! Tänk vad man kan göra med en kamera! =)

Skrivet av: Peiza [2007-08-21 0:29]
Ja det var en kul resa och tävling... dock blev schemat lite väl hårt mot slutet, så nu är jag sjuk :(

Bilder från loppet:
http://www.photo.is/07/08/3/images/kps08070955.jpg - Sjögren
http://www.photo.is/07/08/3/images/kps08070997.jpg - Carlberg

Mellantider


Varv Tid Varvtid Snittpuls Sträcka min/km
1. 0:03:19 3:19 163 1000 3:19
2. 0:06:40 3:21 170 1000 3:21
3. 0:10:03 3:22 170 1000 3:22
4. 0:13:27 3:24 170 1000 3:24
5. 0:16:51 3:23 169 1000 3:23
6. 0:20:14 3:23 170 1000 3:23
7. 0:23:39 3:24 168 1000 3:24
8. 0:27:04 3:25 169 1000 3:25
9. 0:30:31 3:26 169 1000 3:26
10. 0:33:50 3:19 170 1000 3:19
11. 0:37:12 3:22 172 1000 3:22
12. 0:40:38 3:25 170 1000 3:25
13. 0:44:08 3:30 171 1000 3:30
14. 0:47:33 3:24 170 1000 3:24
15. 0:50:54 3:21 172 1000 3:21
16. 0:54:21 3:26 173 1000 3:26
17. 0:57:55 3:34 174 1000 3:34
18. 1:01:12 3:16 172 1000 3:16
19. 1:04:26 3:14 175 1000 3:14
20. 1:07:41 3:14 179 1000 3:14
21. 1:11:06 3:25 181 1098 3:07

Skrivet av: Patrik [2007-08-20 21:09]
Mindre än 6 min efter den legendariske italienaren Stefano Baldini dessutom. Han kniper ju medalj på varenda mästerskaps marathon.

Skrivet av: Patrik [2007-08-20 21:07]
Ojoj, 1,11,01- det är respekt! Grymt imponerad och stort grattis!

Skrivet av: Pionhed [2007-08-20 15:52]
Ja, bra jobbat allihop. Jäklar vad inspirerad man blir!

Skrivet av: Balken [2007-08-20 15:33]
Peiza>> Super!!
da Silva/ Direktörn / Josse>> Bra löpt på hemmaplan.
Lök>>Starkt jobbat i Kristinehamn.
Mose fear>>Topp tre bland svenskarna är fint.

Skrivet av: da Silva [2007-08-20 10:44]
Hm, det är bara 15 sekunder per kilometer som skiljer... Kul att du ger mig nåt att träna för Sjögge! :-)

Skrivet av: Löken [2007-08-20 10:27]
Det är en grym tid Sjögren... Du är bäst :).