 |
|
|
 |
| 1st. Närvarar ("tränar") |
| Skrivet av: | Tomas E [2007-08-09 13:14] | |
|
 |
| Hela familjen kommer. 1 som "tränar". |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-08-09 9:16] | |
|
 |
| Har just insett att jag inte hinner till Norasjön ikväll. :-( |
| Skrivet av: | Groth-Brobakken [2007-08-08 19:15] | |
|
 |
| 4 närvarande. 1 som tränar, 2 som leker yrväder och 1 som förmanar |
| Skrivet av: | Susanne E [2007-08-08 15:46] | |
|
 |
| Närvarar |
| Skrivet av: | Eleonor [2007-08-08 9:24] | |
|
 |
| Therése och Johan kommer. |
| Skrivet av: | Axel [2007-08-07 13:50] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Löken [2007-08-07 12:59] | |
|
 |
| Jag kommer... |
| Skrivet av: | Widdas [2007-08-06 23:02] | |
|
 |
| Jag har för avsikt att ta mig ut till er. |
| Skrivet av: | Agneta o Matts [2007-08-06 22:21] | |
|
 |
| Vi kommer gärna till er, tack för inbjudan! |
| Skrivet av: | Brynäs [2007-08-06 21:53] | |
|
 |
| Weine och Ellan kommer. |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-08-06 15:58] | |
|
 |
| Jag kommer men inte förrän vid 18-tiden. |
| Skrivet av: | Emma [2007-08-06 13:28] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Calle [2007-08-06 12:57] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Hempa [2007-08-06 12:36] | |
|
 |
| Erik o Linda kommer! |
| Skrivet av: | Peiza [2007-08-06 11:50] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Sara K [2007-08-06 10:53] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Tommy [2007-08-06 9:07] | |
|
 |
| Kommer gärna |
| Skrivet av: | Anders [2007-08-06 8:38] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Kristin och jag dyker upp! |
| Skrivet av: | Chewie [2007-08-06 0:14] | |
|
 |
| Jag kommer. |
|
|
|
 |