 |
|
| Skrivet av: | dg [2007-06-26 17:52] | |
|
 |
| Groth>> Jag är med dig! |
|
 |
| Kan hjälpa till där det behövs under lördagen |
| Skrivet av: | Pontus & Malin [2007-06-25 9:06] | |
|
 |
| Någon av oss kan vara kontrollvakt på MTB-O |
| Skrivet av: | Calle [2007-06-24 19:35] | |
|
 |
| Jag hjälper Groth och Haglund med kanoterna... |
| Skrivet av: | Lovisa [2007-06-24 15:05] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till där det behövs :) |
|
 |
| Gunilla och Anders kan hjälpa till hela lördagen. |
| Skrivet av: | widdas [2007-06-21 19:49] | |
|
 |
| Kan sitta kontrollvakt på orienteringen under kvällen. Kan även vara vakt på MTB-O på eftermiddagen. |
| Skrivet av: | H-G [2007-06-21 19:16] | |
|
 |
| Kan Hjälpa till på fredagen |
| Skrivet av: | Stina [2007-06-21 9:10] | |
|
 |
| Kan hjälpa till större delen av dagen, men troligen inte på kvällen. |
| Skrivet av: | Leif [2007-06-20 23:06] | |
|
 |
| Leif & Kerstin kontrollvakter på MTB-O kl 14-19 |
| Skrivet av: | Barbro C. [2007-06-20 19:26] | |
|
 |
Kristin C. langar gärna vätska eller "vad som helst" . Henrik också - men är inte helt säker på att han kan hela, eller del av dagen - måste kanske jobba. Barbro - sjukvård om någon mer anmäler sig. Annars något annat. |
| Skrivet av: | fimpen [2007-06-20 18:59] | |
|
 |
| Jag gör som Emma, sätt mig där jag behövs! |
| Skrivet av: | Emma A [2007-06-19 18:11] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till hela dagen där jag behövs. |
|
 |
| Är på! |
| Skrivet av: | Pecka [2007-06-18 20:45] | |
|
 |
| Sekretariatsunderhuggare till Peiza |
|
 |
| Kerstin, Inger, Gunilla P och jag sköter maten och serveringen. |
| Skrivet av: | Matte82 [2007-06-15 15:11] | |
|
 |
| Jag skulle gärna vilja va kontrollvakt på mtb-ol. |
| Skrivet av: | AA [2007-06-15 8:00] | |
|
 |
| Flaggvakter MTB: Hasse och Ulla Jonhed |
|
|
|
 |