INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/18)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: dg [2007-06-26 17:52]
Groth>> Jag är med dig!

Skrivet av: bjornlindgren [2007-06-26 14:18]
Kan hjälpa till där det behövs under lördagen

Skrivet av: Pontus & Malin [2007-06-25 9:06]
Någon av oss kan vara kontrollvakt på MTB-O

Skrivet av: Calle [2007-06-24 19:35]
Jag hjälper Groth och Haglund med kanoterna...

Skrivet av: Lovisa [2007-06-24 15:05]
Jag kan hjälpa till där det behövs :)

Skrivet av: andersbergman [2007-06-24 9:43]
Gunilla och Anders kan hjälpa till hela lördagen.

Skrivet av: widdas [2007-06-21 19:49]
Kan sitta kontrollvakt på orienteringen under kvällen. Kan även vara vakt på MTB-O på eftermiddagen.

Skrivet av: H-G [2007-06-21 19:16]
Kan Hjälpa till på fredagen

Skrivet av: Stina [2007-06-21 9:10]
Kan hjälpa till större delen av dagen, men troligen inte på kvällen.

Skrivet av: Leif [2007-06-20 23:06]
Leif & Kerstin kontrollvakter på MTB-O kl 14-19

Skrivet av: Barbro C. [2007-06-20 19:26]
Kristin C. langar gärna vätska eller "vad som helst" . Henrik också - men är inte helt säker på att han kan hela, eller del av dagen - måste kanske jobba.
Barbro - sjukvård om någon mer anmäler sig. Annars något annat.

Skrivet av: fimpen [2007-06-20 18:59]
Jag gör som Emma, sätt mig där jag behövs!

Skrivet av: Emma A [2007-06-19 18:11]
Jag kan hjälpa till hela dagen där jag behövs.

Skrivet av: larshellstrandh [2007-06-19 7:13]
Är på!

Skrivet av: Pecka [2007-06-18 20:45]
Sekretariatsunderhuggare till Peiza

Skrivet av: Birgitta A [2007-06-17 16:10]
Kerstin, Inger, Gunilla P och jag sköter maten och serveringen.

Skrivet av: Matte82 [2007-06-15 15:11]
Jag skulle gärna vilja va kontrollvakt på mtb-ol.

Skrivet av: AA [2007-06-15 8:00]
Flaggvakter MTB: Hasse och Ulla Jonhed