 |
|
| Skrivet av: | Peiza [2007-06-07 22:58] | |
|
 |
| Lasse H>> Tack själv för ett kanonarrangemang! :) |
| Skrivet av: | Lasse H [2007-06-07 22:56] | |
|
 |
| Man blev så chockartat överraskad av uppvaktningen innan start att man inte kom sig för att öppna presentkuvertet inför hela gänget på läktaren. Vill ni veta så kommer Barbro och jag att äta gott på Stadsträdgården för alldeles för mycket pengar! Plus blomma! Ett stort, stort TACK, KFUM Örebro Orientering! |
|
|
|
 |