INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/25)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Matthias [2007-06-13 13:12]
Sitter det någon skärm mot slutet på vägen till träningen? Är inte riktigt hundra på vägen dit.

Skrivet av: Brynäs [2007-06-12 21:41]
Kommer, 1 varv räcker för mig.

Skrivet av: andersbergman [2007-06-12 12:08]
Träningen är upplagd så att det är svåra kontroller och långa vägval. Dom som springer 2 eller flera varv har gafflade kontroller så det blir lite nytt varje varv! Ta gärna med egen tidtagning och jämnför vägval på första och andra slingan. Ni kan ställa vätska vid varvningen.
Välkommen.
Anders

Skrivet av: Susanne E [2007-06-11 21:45]
Jag vill vara med. Ev. också en extra i form av en mamma.

Skrivet av: Mathias Jansson [2007-06-11 17:32]
Vad sägs om en katt bland hermelinerna? Får herr Babar komma och sparra?

Skrivet av: Christina WL [2007-06-10 23:52]
jag kommer

Skrivet av: Kristin J [2007-06-10 22:40]
Jag vill vara med!

Skrivet av: Sus [2007-06-10 21:36]
jag kommer.

Skrivet av: Emma A [2007-06-10 21:32]
Jag kommer och springer

Skrivet av: Nils-Olov [2007-06-10 21:02]
Kommer och springer ett varv

Skrivet av: stina [2007-06-10 16:47]
jag kommer

Skrivet av: Peiza [2007-06-10 16:18]
Jag kommer gärna

Skrivet av: groth [2007-06-08 10:02]
tänkte ta mig runt minst 1 varv, kanske blir lite försenad

Skrivet av: LillGarpen [2007-06-07 22:06]
Ch anmäler sig till ett varv, tror jag

Skrivet av: Kajsa [2007-06-07 21:21]
Jag räknar med att delta.

Skrivet av: Björne [2007-06-07 19:04]
Springer två varv..

Skrivet av: Balken [2007-06-07 15:48]
Springer gärna. Hur långt vågar jag inte svara på.

Skrivet av: stefan [2007-06-07 15:34]
Kommer och springer 2 varv!

Skrivet av: Hempa [2007-06-07 14:45]
Axel>> Bergman har redan lagt banan och sätter ut kontrollerna idag tror jag. Får bli en extra nerjogg för dig kanske... ;-)

Pionhed>> Samma slinga två varv! Bergman förklarar närmare på ons.

Skrivet av: Piraten [2007-06-07 14:41]
Jag vill springa 2*6 km

Skrivet av: Matthias W [2007-06-07 14:36]
Jag vill springa, hoppas palla med två varv!

Skrivet av: Axel [2007-06-07 14:28]
Anmäler mig till två (förhoppningsvis) varv.

Harlén>> Kan du lägga en kontroll på radion för kfum:s tävling? Då kanske jag hittar min borttappade klocka + att jag får chans att spika kontrollen :o)

Skrivet av: Sara K [2007-06-07 14:05]
Jag vill gärna träna. Antal varv beror på hur snabbt ett varv går...

Skrivet av: Pionhed [2007-06-07 13:49]
Springer man samma slinga två var?

Hursom, jag hopps att jag hinner dit och jag vill gärna springa långa.

Skrivet av: da Silva [2007-06-07 9:10]
Två varv för mig tack.