 |
|
| Skrivet av: | Albin [2007-06-01 15:49] | |
|
 |
| Grattis Per!!! |
| Skrivet av: | Öberg [2007-06-01 15:37] | |
|
 |
| Stort Sjögren!! Antar att du var riktigt seg på uppvärmningen.... |
| Skrivet av: | Hempa [2007-06-01 15:33] | |
|
 |
| När Sjögren säger att han mår illa strax innan en viktig tävling ska man se upp... :-) Grattis! |
| Skrivet av: | Löken [2007-06-01 15:11] | |
|
 |
| Ja det där är så sjukt bra gjort alltså, grattis :)... Synd att man inte kunde vara så bra, det vore skoj... |
| Skrivet av: | Groth [2007-06-01 8:23] | |
|
 |
| Peiza> grattis!! Vilken formtopp, se nu till att den räcker över Jukola så kommer du ha en givande helg då.. |
|
|
|
 |