INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/15)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Pionhed [2007-04-26 16:01]
Som Balken:

1: Egen
2: Egen
3: X
4: X
5: X
6: X

Skrivet av: Ointresserad [2007-04-24 14:11]
Beroende på dagsform återkommer jag om upplägg.
Resa dit ensam, precis i tid till avlöp kan ju bli grymt aktuellt!
På återhörande

Skrivet av: Balken [2007-04-24 10:40]
1: Egen
2: Egen
3: X
4: X
5: X
6: X

Skrivet av: Patrik [2007-04-23 22:02]
Följer damtävlingen via Sport Expressen, nån måste ju gynna tv-satsningen. Kommer ut på egen hand nångång vid den mycket bekväma tiden 04,15-04,45 natten till söndag för att då springa fort och rätt. Lycka till och spring stabilt allihop så får vi nog ett roligt tiomila dygn.

Skrivet av: Peiza [2007-04-23 21:49]
Resa dit?
Klubbens
Egen X

Resa hem?
Klubbens lördag
Klubbens söndag X
Egen

Kommer direkt till tc, ingen klubbresa eller boende (behöver inte svara på fler frågor)
Nej X
Ja

Boende
Råby IP (klubbens) X
Bor på TC (egen husvagn, tält etc)
Eget

Transport från boendet till TC
Klubbens minibuss X
Eget

Tillbringar lördagen på boendet
Ja X, om jag inte får allt för tråkigt.
Nej

Skrivet av: Garpen [2007-04-23 20:39]
Jag tar mig till tävlingen själv, bor ute på TC, (kanske tillbringar någon fjuttig tid i huset, och vill gärna ha skjus tillbaka till Örebro på söndagen:)

Skrivet av: fille [2007-04-22 21:15]
kör standard

Skrivet av: Kajsa [2007-04-20 17:41]
Jag vill åka med klubben till tiomila och sen hem på lördagen. Lägger mig inte i boendet, bussar etc. Tillbringar hela dagen på TC.

Skrivet av: Björne [2007-04-20 16:03]
Kör på Lökens standardupplägg men tar mig hem på eget sätt.

Skrivet av: Per Eklöf [2007-04-20 13:34]
Jag kör standardupplägget. Dock så vill jag kolla lite på damtävlingen, damerna främst faktiskt, på lördagen.

Skrivet av: stefan [2007-04-20 7:15]
X,X,X,X,X,vet ej

Skrivet av: culin [2007-04-20 6:05]
Kommer direkt till TC.

Skrivet av: Övertalningsbar [2007-04-19 16:32]
Jag följer nog da Silvas upplägg förutom resa till TC vid herrstarten tror jag

Skrivet av: Löwis [2007-04-19 16:31]
Jag kör standardupplägget!

Skrivet av: da Silva [2007-04-19 16:21]
Jag kör standardupplägget, men tillbringar nog större delen av lördagen vid boendet, ev. en liten tur ut till TC under damtävlingen, sen tillbaks ut igen lagom till herrstarten.