 |
|
| Skrivet av: | Pionhed [2007-04-26 16:01] | |
|
 |
Som Balken:
1: Egen 2: Egen 3: X 4: X 5: X 6: X |
|
 |
Beroende på dagsform återkommer jag om upplägg. Resa dit ensam, precis i tid till avlöp kan ju bli grymt aktuellt! På återhörande |
| Skrivet av: | Balken [2007-04-24 10:40] | |
|
 |
1: Egen 2: Egen 3: X 4: X 5: X 6: X |
| Skrivet av: | Patrik [2007-04-23 22:02] | |
|
 |
| Följer damtävlingen via Sport Expressen, nån måste ju gynna tv-satsningen. Kommer ut på egen hand nångång vid den mycket bekväma tiden 04,15-04,45 natten till söndag för att då springa fort och rätt. Lycka till och spring stabilt allihop så får vi nog ett roligt tiomila dygn. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-04-23 21:49] | |
|
 |
Resa dit? Klubbens Egen X
Resa hem? Klubbens lördag Klubbens söndag X Egen
Kommer direkt till tc, ingen klubbresa eller boende (behöver inte svara på fler frågor) Nej X Ja
Boende Råby IP (klubbens) X Bor på TC (egen husvagn, tält etc) Eget
Transport från boendet till TC Klubbens minibuss X Eget
Tillbringar lördagen på boendet Ja X, om jag inte får allt för tråkigt. Nej |
| Skrivet av: | Garpen [2007-04-23 20:39] | |
|
 |
| Jag tar mig till tävlingen själv, bor ute på TC, (kanske tillbringar någon fjuttig tid i huset, och vill gärna ha skjus tillbaka till Örebro på söndagen:) |
| Skrivet av: | fille [2007-04-22 21:15] | |
|
 |
| kör standard |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-04-20 17:41] | |
|
 |
| Jag vill åka med klubben till tiomila och sen hem på lördagen. Lägger mig inte i boendet, bussar etc. Tillbringar hela dagen på TC. |
| Skrivet av: | Björne [2007-04-20 16:03] | |
|
 |
| Kör på Lökens standardupplägg men tar mig hem på eget sätt. |
|
 |
| Jag kör standardupplägget. Dock så vill jag kolla lite på damtävlingen, damerna främst faktiskt, på lördagen. |
| Skrivet av: | stefan [2007-04-20 7:15] | |
|
 |
| X,X,X,X,X,vet ej |
| Skrivet av: | culin [2007-04-20 6:05] | |
|
 |
| Kommer direkt till TC. |
|
 |
| Jag följer nog da Silvas upplägg förutom resa till TC vid herrstarten tror jag |
| Skrivet av: | Löwis [2007-04-19 16:31] | |
|
 |
| Jag kör standardupplägget! |
|
 |
| Jag kör standardupplägget, men tillbringar nog större delen av lördagen vid boendet, ev. en liten tur ut till TC under damtävlingen, sen tillbaks ut igen lagom till herrstarten. |
|
|
|
 |