INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/22)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Emma [2007-04-23 22:11]
Jag vill vara med. Kommer till Scandic 17.30

Skrivet av: Balken [2007-04-23 13:05]
Skulle väldigt gärna åka med till Kungsör. Skall jogga lite idag för att se om lite träning är bra för min snuva eller om jag blir förkyld igen. Om jag blir sjuk igen så skriver jag ett litet inlägg om det.

Skrivet av: Göthlin [2007-04-23 8:10]
Ja för sjutton, jag drar med till Kungsör!

Skrivet av: Snorkfröken [2007-04-20 14:10]
Jag vill vara med på tisdag i Kungsör.

Skrivet av: Anders [2007-04-17 8:37]
Någon mer som åker från Väster med bilplats? Annars föreslår jag sammanstrålning vid Scandic Västhaga 17.15 för gemensam avresa i minsta möjliga antal bilar. Fortsätt samåkningsplaneringen på pladdret.

Skrivet av: Ari [2007-04-17 8:06]
Tyvärr tokförkyld så Knottebo missar jag. Kungsör är jag med till.

Skrivet av: culin [2007-04-16 21:33]
Är gärna med till Knottebo imorgon. Är intresserad av samåkning. Åker gärna med någon. Om inte, åker jag med egen bil och kan erbjuda 4 platser i bilen. Åker tidigast 17 från Almby/Sörbyängen.

Skrivet av: Balken [2007-04-16 21:14]
Jag vill hänka imorgon, tack.

Skrivet av: sus [2007-04-16 19:01]
JAg vill hänga med imorgon den 17:e.

Skrivet av: Sara K [2007-04-16 18:04]
Jag vill följa med den 17:e

Skrivet av: Linda [2007-04-16 16:20]
Jag skulle vilja följa med på båda.

Skrivet av: stina [2007-04-16 16:02]
...och jag är också intresserad av samåkning!

Skrivet av: stina [2007-04-16 14:40]
jag kommer på båda 2!

Skrivet av: Björne [2007-04-16 12:44]
Är med nästa tisdag.

Skrivet av: Kajsa [2007-04-16 11:45]
Jag är med imorgon tisdag 17/4. Samåker gärna. Gemensam avresa Karlslund eller GA18 typ?

Skrivet av: Pionhed [2007-04-16 10:43]
Är i Smålandsstenar båda dagarna tyvärr.

Skrivet av: Peiza [2007-04-16 9:27]
Hänger på till Kungsör.

Skrivet av: Anders [2007-04-16 9:12]
Anmäler mig till Knottebo, samåkning önskas

Skrivet av: Axel [2007-04-15 18:32]
Anmäler mig till båda

Skrivet av: stefan [2007-04-14 15:34]
Kommer till knottebo, osäker på kungsör.

Skrivet av: Hempa [2007-04-13 17:04]
Jag kommer på båda!

Skrivet av: da Silva [2007-04-13 16:17]
Kristin och jag ska vara med på båda. Kan ta bil om det behövs.