INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/6)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: leiff [2007-04-03 19:53]
Jag har kollat mitt område där nr 23 fick ett nytt litet rött band

Skrivet av: Birgitta A [2007-03-31 13:20]
Nu har jag kollat resterande kontroller. Alla OK utom kontroll 4. Stolpen verkar rutten längst ner och har gått av. Den ligger i gropen.

Skrivet av: weine [2007-03-25 20:01]
Eleonors område klart.

Skrivet av: birgitta a [2007-03-25 12:30]
Har kollat över de flesta kontrollerna (ej ,2-7 & 10). Nr 13, stolpen sitter löst, men OK, nr 21 saknade stiftklämma, har satt dit en ny. Ska snart kolla över de som ej är gjorda.

Skrivet av: C-G [2007-03-19 15:55]
Bra Lasse! Som upplysning till dig så kommer nog två av dina fasta kontroller flyttas eftersom de nu har hamnat i de nya gatorna som gjorts,

Skrivet av: Lars Jonhed [2007-03-19 12:17]
Jag har sprungit över kontrollerna på Ekersmon.
En kontroll är trasig. Jag kan fixa det när inluensan i mig försvunnit.
Mvh
//Lars