 |
|
| Skrivet av: | lovisa [2007-03-17 21:49] | |
|
 |
| lite sent men jag tänkte bara säga att jag också kommer på rävjakten! |
| Skrivet av: | Göthlin [2007-03-17 20:19] | |
|
 |
| Jag tänker också jaga räv |
| Skrivet av: | Victoria [2007-03-17 19:52] | |
|
 |
| jag kommer imorrn på rävjakten |
| Skrivet av: | Jake [2007-03-17 17:13] | |
|
 |
| Jag kör gärna rävjakten om det inte är för sent att anmäla. |
| Skrivet av: | stina [2007-03-17 14:56] | |
|
 |
| jag kommer också imorgon på rävjakten! |
| Skrivet av: | Chewie [2007-03-16 12:04] | |
|
 |
| Jag kommer och springer både lördag och söndag. Skulle gärna bli upphämtad längs Ekersvägen om det är möjligt. |
| Skrivet av: | Hempa [2007-03-16 11:00] | |
|
 |
| Blir ingen lunch till Klockhammar. Föreslår gemensam lunch på nån restaurang ex Vardagsrummet för de som vill! |
| Skrivet av: | matte [2007-03-15 22:02] | |
|
 |
| Jag kommer på rävjakten !!! |
| Skrivet av: | fille [2007-03-15 21:29] | |
|
 |
| kommer på rävjakten! |
| Skrivet av: | feenie [2007-03-14 14:24] | |
|
 |
| Jag kommer på lördagspasset. (förmiddagen) |
| Skrivet av: | Emma [2007-03-14 11:14] | |
|
 |
| Tränar fredag och lördag, kanske söndag. Vill gärna ha mat på lördag. |
| Skrivet av: | Ari [2007-03-14 9:16] | |
|
 |
| Söndag (kanske även lördagen, återkommer!) |
| Skrivet av: | djN [2007-03-12 13:08] | |
|
 |
| Kan inte vara med. Bortrest. |
| Skrivet av: | Hempa [2007-03-12 12:53] | |
|
 |
| C-G>> Ändrat! |
| Skrivet av: | C-G [2007-03-11 22:57] | |
|
 |
| Det är bara H21Elit banan som är upptryckt inre D21. Banans längd 5,030 km |
| Skrivet av: | Jocke [2007-03-11 22:06] | |
|
 |
| Kommer på gympan, lördag förmiddag och eventuellt söndag fm |
| Skrivet av: | beh [2007-03-11 15:39] | |
|
 |
| Hela lördagen, gärna med mat. |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-03-09 17:28] | |
|
 |
| Jag kommer nog att vara med en del. Men inte på söndagen. Det är ju råckenrållfest på Frimis på lördagkvällen... Men är det verkligen sista gången på jympan då? I månadsprogrammet står det ju den 23 mars? |
| Skrivet av: | djn [2007-03-09 15:06] | |
|
 |
| jag tror hallen måste bokas. jag har bara bokat fram till sista feb. |
| Skrivet av: | frippe [2007-03-09 14:35] | |
|
 |
| Söndag. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-03-09 12:45] | |
|
 |
| Slipar orienteringsmomentet nere i tjeckien. Hoppas ni andra kör på hårt. |
|
 |
Missar för en gångs skull, men litar på att ni tränar lika hårt här hemma som vi gör nere i Tjeckien... :-)
Säsongen närmar sig! |
| Skrivet av: | Löken [2007-03-09 11:53] | |
|
 |
| Jag är med på alla löp/ol pass. Alltså lördag morgon och söndag morgon... Ska bli skoj, vi ses... |
|
|
|
 |