INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/23)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: lovisa [2007-03-17 21:49]
lite sent men jag tänkte bara säga att jag också kommer på rävjakten!

Skrivet av: Göthlin [2007-03-17 20:19]
Jag tänker också jaga räv

Skrivet av: Victoria [2007-03-17 19:52]
jag kommer imorrn på rävjakten

Skrivet av: Jake [2007-03-17 17:13]
Jag kör gärna rävjakten om det inte är för sent att anmäla.

Skrivet av: stina [2007-03-17 14:56]
jag kommer också imorgon på rävjakten!

Skrivet av: Chewie [2007-03-16 12:04]
Jag kommer och springer både lördag och söndag. Skulle gärna bli upphämtad längs Ekersvägen om det är möjligt.

Skrivet av: Hempa [2007-03-16 11:00]
Blir ingen lunch till Klockhammar. Föreslår gemensam lunch på nån restaurang ex Vardagsrummet för de som vill!

Skrivet av: matte [2007-03-15 22:02]
Jag kommer på rävjakten !!!

Skrivet av: fille [2007-03-15 21:29]
kommer på rävjakten!

Skrivet av: feenie [2007-03-14 14:24]
Jag kommer på lördagspasset. (förmiddagen)

Skrivet av: Emma [2007-03-14 11:14]
Tränar fredag och lördag, kanske söndag. Vill gärna ha mat på lördag.

Skrivet av: Ari [2007-03-14 9:16]
Söndag (kanske även lördagen, återkommer!)

Skrivet av: djN [2007-03-12 13:08]
Kan inte vara med. Bortrest.

Skrivet av: Hempa [2007-03-12 12:53]
C-G>> Ändrat!

Skrivet av: C-G [2007-03-11 22:57]
Det är bara H21Elit banan som är upptryckt inre D21. Banans längd 5,030 km

Skrivet av: Jocke [2007-03-11 22:06]
Kommer på gympan, lördag förmiddag och eventuellt söndag fm

Skrivet av: beh [2007-03-11 15:39]
Hela lördagen, gärna med mat.

Skrivet av: Kajsa [2007-03-09 17:28]
Jag kommer nog att vara med en del. Men inte på söndagen. Det är ju råckenrållfest på Frimis på lördagkvällen... Men är det verkligen sista gången på jympan då? I månadsprogrammet står det ju den 23 mars?

Skrivet av: djn [2007-03-09 15:06]
jag tror hallen måste bokas. jag har bara bokat fram till sista feb.

Skrivet av: frippe [2007-03-09 14:35]
Söndag.

Skrivet av: Peiza [2007-03-09 12:45]
Slipar orienteringsmomentet nere i tjeckien. Hoppas ni andra kör på hårt.

Skrivet av: da Silva [2007-03-09 12:21]
Missar för en gångs skull, men litar på att ni tränar lika hårt här hemma som vi gör nere i Tjeckien... :-)

Säsongen närmar sig!

Skrivet av: Löken [2007-03-09 11:53]
Jag är med på alla löp/ol pass. Alltså lördag morgon och söndag morgon... Ska bli skoj, vi ses...