 |
|
|
 |
| Är imponerad av Älgen, antingen är den väldigt orädd eller så har Simons kurs i bildbehandling varit bra! |
| Skrivet av: | HNord [2007-03-08 15:18] | |
|
 |
| Intressant som vanligt. Du har inte funderat på att samla ihop allt i en liten folder och ställa till allmänt beskådande i Karlslund eller på turistbyrån? |
|
|
|
 |