INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/24)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Axel [2007-02-28 14:03]
Dyker upp, kan ev bli några minuter sen.

Skrivet av: Albin [2007-02-28 13:47]
Kommer

Skrivet av: Suss E [2007-02-28 11:49]
jag kommer troligtvis..

Skrivet av: djn [2007-02-28 10:42]
jag kommer naturligtvis eftersom jag är med i Elitkommittén och inte skulle kunna förlåta mig själv om jag missade sammankomst

Skrivet av: Pontan [2007-02-28 9:30]
Hoppar över, behöver vara hemma.

Skrivet av: Christina [2007-02-27 22:01]
Kommer förbi om jag hinner, men det blir nog svårt =(

Skrivet av: stefan [2007-02-27 13:31]
kommer med 90 % säkerhet,

Skrivet av: Kristin j [2007-02-26 14:13]
Jag jobbar till kl.20 men kommer förbi när jag slutat om ni fortfarande är kvar.

Skrivet av: groth [2007-02-26 13:52]
skickar min bättre hälft på mötet

Skrivet av: Pontan [2007-02-26 9:53]
Jag kan närvara, har dock inga förhoppningar på att kunna tävla något nämnvart pga långtidsskada

Skrivet av: Pionhed [2007-02-26 7:46]
Kommer ej tyvärr.

Skrivet av: Skrållan [2007-02-25 20:45]
Är dubbelbokad på onsdag, får se vad jag väljer...

Skrivet av: padavka [2007-02-25 19:57]
Katerina Neumannova kommer!

Skrivet av: Peiza [2007-02-25 17:31]
Fy f-n åtta pers anmälda, kanske kan vi få ihop till ett mixlag på 10mila.

Skrivet av: Björne [2007-02-25 15:02]
Kommer!

Skrivet av: feenie [2007-02-23 20:55]
Jag kommer

Skrivet av: Snorkfröken [2007-02-23 20:51]
Kommer

Skrivet av: dg [2007-02-22 16:20]
Kommer

Skrivet av: Peiza [2007-02-22 13:54]
Kommer!

Skrivet av: Patrik [2007-02-21 19:18]
Kommer av naturliga själ inte, men jag är fit for fight för en ny säsong.

Skrivet av: Löken [2007-02-21 12:56]
Jag bangar inte... Ska bli skoj.

Skrivet av: Chewie [2007-02-21 9:58]
Har tyvär inte möjlighet att närvara. Ser dock fram mot en träningshelg senare i vår.

Skrivet av: Piraten [2007-02-21 7:59]
Jag kommer!

Skrivet av: da Silva [2007-02-20 23:08]
Gratis frukt!? Räkna in mig!