INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/21)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Snorkfröken [2007-02-03 12:51]
Det finns fortfarande cyklar kvar.

Skrivet av: birgitta a [2007-02-03 12:38]
Pax för en cykel om det fortfarande finns kvar.

Skrivet av: Jake [2007-02-03 12:31]
Jag lämnar ut min cykel till någon annan pga ihållande sjukdom;( slit den med hälsan!

Skrivet av: Matts Källérus [2007-02-02 21:54]
Förlåt, jag menade naturligtvis lördag em!

Skrivet av: Matts Källérus [2007-02-02 21:52]
Agneta o jag provar gärna spinning söndag em!

Skrivet av: matte [2007-02-02 19:51]
Pax

Skrivet av: bjornlindgren [2007-02-02 19:41]
Provar gärna på spinning! Pax!

Skrivet av: Pax för [2007-02-02 19:24]
Kristin och Vicy.

Skrivet av: Pecka [2007-02-02 17:22]
Jag och Clobbe paxar gärna två cyklar!

Skrivet av: Hempa [2007-02-02 14:07]
Linda vill gärna boka en cykel också!

Skrivet av: M&M [2007-02-02 13:55]
Kul, inte minst för att jag skulle kunnat vara med. MEN denna lördag är jag bortrest. Hoppas det blir av igen. Sucktar efter något annat än att sitta och rehabtrampa i pannrummet.

Skrivet av: da Silva [2007-02-02 11:41]
dg>> Vi är tyvärr inte hemma, annars hade det varit ett utmärkt tillfälle att få trampa sig lite trött...

Skrivet av: NormanK [2007-02-02 7:32]
Är gärna med och trampar!

Skrivet av: Kajsa [2007-02-01 21:41]
Jag är gärna med men om det blir ont om platser lämnar jag utan vidare gärna över min cykel till någon annan!

Skrivet av: Björne [2007-02-01 16:22]
På!

Skrivet av: Pionhed [2007-02-01 16:13]
Pax!

Skrivet av: dg [2007-02-01 11:56]
En bokad till mig!

Skrivet av: Sus [2007-02-01 0:56]
jag bokar en cykel.

Skrivet av: Jake [2007-01-31 22:30]
Jag tar gäran en cykel. Är lite småkraslig fortfarande men hoppas på att kunna köra på lördag, hör av mig om de inte går

Skrivet av: Feenie [2007-01-31 20:02]
Jag vill vara med.

Skrivet av: Snorkfröken [2007-01-31 17:21]
Jag vill vara med