 |
|
| Skrivet av: | Snorkfröken [2007-02-03 12:51] | |
|
 |
| Det finns fortfarande cyklar kvar. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-02-03 12:38] | |
|
 |
| Pax för en cykel om det fortfarande finns kvar. |
| Skrivet av: | Jake [2007-02-03 12:31] | |
|
 |
| Jag lämnar ut min cykel till någon annan pga ihållande sjukdom;( slit den med hälsan! |
|
 |
| Förlåt, jag menade naturligtvis lördag em! |
|
 |
| Agneta o jag provar gärna spinning söndag em! |
| Skrivet av: | matte [2007-02-02 19:51] | |
|
 |
Pax
|
|
 |
| Provar gärna på spinning! Pax! |
| Skrivet av: | Pax för [2007-02-02 19:24] | |
|
 |
| Kristin och Vicy. |
| Skrivet av: | Pecka [2007-02-02 17:22] | |
|
 |
| Jag och Clobbe paxar gärna två cyklar! |
| Skrivet av: | Hempa [2007-02-02 14:07] | |
|
 |
| Linda vill gärna boka en cykel också! |
| Skrivet av: | M&M [2007-02-02 13:55] | |
|
 |
| Kul, inte minst för att jag skulle kunnat vara med. MEN denna lördag är jag bortrest. Hoppas det blir av igen. Sucktar efter något annat än att sitta och rehabtrampa i pannrummet. |
|
 |
| dg>> Vi är tyvärr inte hemma, annars hade det varit ett utmärkt tillfälle att få trampa sig lite trött... |
| Skrivet av: | NormanK [2007-02-02 7:32] | |
|
 |
| Är gärna med och trampar! |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-02-01 21:41] | |
|
 |
| Jag är gärna med men om det blir ont om platser lämnar jag utan vidare gärna över min cykel till någon annan! |
| Skrivet av: | Björne [2007-02-01 16:22] | |
|
 |
| På! |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-02-01 16:13] | |
|
 |
| Pax! |
| Skrivet av: | dg [2007-02-01 11:56] | |
|
 |
| En bokad till mig! |
| Skrivet av: | Sus [2007-02-01 0:56] | |
|
 |
| jag bokar en cykel. |
| Skrivet av: | Jake [2007-01-31 22:30] | |
|
 |
| Jag tar gäran en cykel. Är lite småkraslig fortfarande men hoppas på att kunna köra på lördag, hör av mig om de inte går |
| Skrivet av: | Feenie [2007-01-31 20:02] | |
|
 |
| Jag vill vara med. |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2007-01-31 17:21] | |
|
 |
| Jag vill vara med |
|
|
|
 |