 |
|
|
 |
| Glömde bort att å klubbens vägnar tacka alla som hjälpte till under kvällen! Drygt 3000 kr till klubbkassan är inte att förakta. |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-01-28 21:33] | |
|
 |
| Mamma kommer inte då hon har fått förhinder, men jag kommer. |
| Skrivet av: | Lovisa [2007-01-28 21:14] | |
|
 |
| Jag och vicy kommer |
| Skrivet av: | Emma A [2007-01-28 20:03] | |
|
 |
| Jag kommer... |
| Skrivet av: | stina [2007-01-28 12:51] | |
|
 |
| jag kan också komma, i varje fall en stund |
| Skrivet av: | Pecka [2007-01-28 11:52] | |
|
 |
| Björne,Clobbe o Pecka kommer |
| Skrivet av: | hooken [2007-01-27 12:50] | |
|
 |
| hooken kommer!!! |
| Skrivet av: | Hasse [2007-01-26 18:40] | |
|
 |
| Ulla kan komma |
| Skrivet av: | Anders [2007-01-26 17:36] | |
|
 |
| Jag kommer och packar en stund också... |
|
 |
| Kristin och Oskar kommer. |
|
|
|
 |