 |
|
| Skrivet av: | Peiza [2007-01-18 8:45] | |
|
 |
| Snart drar vi =) |
| Skrivet av: | djN [2007-01-12 12:01] | |
|
 |
| Vi verkar inte bli så många .. pax för dubbelsängen ! |
| Skrivet av: | Löken [2007-01-11 22:19] | |
|
 |
Jag är på. Avresetid spelar ingen roll för mig, jag behöver dock veta det på måndag så att jag kan planera om torsdagens lektion. Ska bli skoj... |
| Skrivet av: | djn [2007-01-11 13:28] | |
|
 |
| Mats >> Bra att du hjälper Iva .. |
| Skrivet av: | Iva [2007-01-11 11:31] | |
|
 |
Hej, bra initiativ djN!
Jag vill väldigt gärna följa med till Orsa Grönklitt eftersom skidor är den i särklass roligaste konditionsidrotten. |
| Skrivet av: | djN [2007-01-11 10:25] | |
|
 |
| Jag o Henrik Nord anmäler oss. |
|
|
|
 |