 |
|
| Skrivet av: | matte [2007-01-07 12:24] | |
|
 |
| tack för en jättebra träning och grattis i efterskott |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-01-06 12:49] | |
|
 |
Nya rön: Köket var lättrivet så jag kommer på distansen imorgon.
Förövrigt är det kul att ha sönder saker! =) |
| Skrivet av: | K-G Wahlström [2007-01-05 19:20] | |
|
 |
| Vill gärna delta på söndag i Ånnaboda |
|
 |
skulle vilja avanmäla simon rung för jag har ont i halsen(i h14)
|
|
 |
| är med lördag fm ej lunch |
| Skrivet av: | Janne Z [2007-01-05 7:45] | |
|
 |
| Kan Malin och Emma ( med mig i släptåg ) vara med på ol lör fm trots sen anm ? Janne |
| Skrivet av: | Lasse A [2007-01-05 2:17] | |
|
 |
| Eleonor G har ringt och vill anmäla sig till lördag fm |
| Skrivet av: | feenie [2007-01-04 22:23] | |
|
 |
| Jag dyker upp på mötet och på söndagen. |
| Skrivet av: | Groth [2007-01-04 22:21] | |
|
 |
| Om byggnationen går bra på lördag kommer jag ev på söndagens pass |
| Skrivet av: | Linda [2007-01-04 21:51] | |
|
 |
| Jag hoppas att det går bra att jag kommer med på lördag förmiddag. Ingen mat behövs för mig tack. |
| Skrivet av: | elin [2007-01-04 21:02] | |
|
 |
| jag kommer på lördag förmiddag och lunch |
| Skrivet av: | culin [2007-01-04 18:50] | |
|
 |
| Är med på söndagens pass i skogen. |
|
 |
Jag är gärna med på lördagens förmiddagspass vid Slätten. Kul! Mats, Almby IK |
|
 |
| magnus kommer tyvärr inte, pga benet. |
|
 |
| Simon Rung H14 är med på lördagens aktiviteter |
|
 |
Jag är med hela helgen. Eventuellt skippar jag andra passet på lördagen, det visar sig... Ska bli skoj :)... |
| Skrivet av: | Sara K [2007-01-04 9:09] | |
|
 |
| Jag är med lördag förmiddagspasset och söndagspasset. |
|
 |
| Nils-Olov Är med på hela lördagsprogrammet, ol+ mat+ innebandy |
| Skrivet av: | Christina WL [2007-01-03 23:39] | |
|
 |
| ...och äter gärna lunch också. |
| Skrivet av: | Albin Långh [2007-01-03 23:38] | |
|
 |
| Mamma är med på lördag fm |
| Skrivet av: | Albin Långh [2007-01-03 23:37] | |
|
 |
| Jag är med på alltihop |
| Skrivet av: | beh [2007-01-03 21:50] | |
|
 |
| Jag kör hela lördagen. |
| Skrivet av: | Jake [2007-01-03 21:12] | |
|
 |
| skippar innebandyn. Annars kör jag allt! |
| Skrivet av: | fille [2007-01-03 17:12] | |
|
 |
| jag är också med på allt utom innebandyn |
|
 |
| Björn och Erik med lördag fm, ej lunch. Björn även innebandy |
| Skrivet av: | Birgitta a [2007-01-03 13:45] | |
|
 |
| Förmiddag, om min envisa förkylning har gett sig då. |
| Skrivet av: | Axel [2007-01-02 19:30] | |
|
 |
| Är med på allt utom ev. innebandy. |
| Skrivet av: | matte [2007-01-02 18:32] | |
|
 |
| jag är också med på allt utom innebandyn. |
|
 |
| jag är med på allt utom innebandyn. |
| Skrivet av: | fimpen [2007-01-02 14:16] | |
|
 |
| Jag kör lördag f.m plus mat tack! |
| Skrivet av: | Emma [2007-01-02 13:08] | |
|
 |
| Jag är med på träningen lördag fm + lunch. Kanske innebandy och distans på söndag. |
|
 |
| Är med på allt. Eventuellt hoppar jag över innebandyn. |
| Skrivet av: | frippe [2007-01-02 10:06] | |
|
 |
| Lördag fm. Ej mat. Kan " fylla ut " ett innebandylag om det behövs. |
|
 |
Hänger gärna med på helgens äventyr Återkommer om Lunchen Hjälper Per att peppa Almbyiterna |
| Skrivet av: | stina [2007-01-01 20:42] | |
|
 |
| jag vill vara med på allt utom kanske innebandyn |
| Skrivet av: | Per Sjögren [2007-01-01 17:10] | |
|
 |
| Jag kommer, kanske innebandy. Äter det mesta. |
| Skrivet av: | Hempa [2006-12-31 14:24] | |
|
 |
| Alla träningar. Mkt mat. |
| Skrivet av: | Roland Fjellström [2006-12-31 13:57] | |
|
 |
| Roland och Frida med på allt utom innebandy |
| Skrivet av: | M&M [2006-12-31 12:02] | |
|
 |
Jag kommer på träningen lördag fm & söndag fm. Återkommer om lunchen. Mina hälsenor säger som vanligt nej till innebandy. |
| Skrivet av: | Håstis [2006-12-30 17:09] | |
|
 |
Jag kör söndag stig/skogs distans. Jobbar på att få med mej mer Almbyiter.
|
|
 |
| Christer med på allt, Sara Lunch o innebandy |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-12-29 14:09] | |
|
 |
| Hade varit grymt kul, men är tyvärr uppbokad på köksrivning denna helg. Kör hårt ni andra! |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-12-28 21:04] | |
|
 |
| Jag är med på träning lö fm och äter gärna lunch. Vegetariskt tack. Får se hur jag gör med resten. |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-12-28 16:15] | |
|
 |
| Jag vill vara med på allt + glutenfri mat tack! |
| Skrivet av: | djN [2006-12-28 15:37] | |
|
 |
| Jag vill vara med på lördagens aktiviteter inkl mat .. |
|
 |
| Alla träningar och gärna mat. |
| Skrivet av: | Piraten [2006-12-28 10:53] | |
|
 |
| Är med på samtliga träningar och vill gärna äta också. |
|
|
|
 |