INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/18)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: stina [2006-12-15 20:00]
finns det någon som har en plats över till digerberget?

Skrivet av: djN [2006-12-15 11:44]
Jag har varit hängig igår och är det idag med .. osäker på start.

Skrivet av: Löken [2006-12-14 19:13]
Nu börjar det rulla in lite mer folk, fin fint :)... Men jag saknar en del potentiella 10mila löpare fortfarande, kom igen nu...

Köttfärssåsen är lagad idag, jag rörde faktiskt om i grytan i ca. 2 sekunder så jag tycker faktiskt att det är jag som har lagat maten ;).

Dusch finns efteråt...

Skrivet av: lillstrumpa [2006-12-14 15:59]
finns det möjlighet till dusch efteråt??

Skrivet av: Snorkfröken [2006-12-14 14:37]
Jag kommer och springar alt. 2. Hinner kanske med mat.

Skrivet av: djN [2006-12-14 13:55]
jag kommer. mat låter kanon

Skrivet av: Emma [2006-12-14 12:31]
Jag kommer. Gärna mat efteråt.

Skrivet av: Sara K [2006-12-14 9:22]
Jag vill springa och gärna äta. Vet inte hur långt jag springer ännu men troligen alt. 3 eller 4.

Skrivet av: Löken [2006-12-13 12:52]
Nu börjar det ju ramla in lite anmälningar... Men fler behövs, kom igen nu... Vi är ju bra många i mässan t.ex... Kom igen nu...

Skrivet av: Piraten [2006-12-13 11:27]
Jag tar långa och gärna mat efteråt.

Skrivet av: lillstrumpa [2006-12-13 10:03]
Jag vill springa den längsta sträckan!!

Skrivet av: matte [2006-12-12 22:20]
jo jag tar mat jag med

Skrivet av: stina [2006-12-12 22:18]
jag kommer gärna! springer alt 3 eller 4, mat låter också gott!

Skrivet av: matte [2006-12-12 22:17]
jag kommer

Skrivet av: Kristin J [2006-12-12 22:10]
Jag hänger med! Kanske inte springer så mycket och långt men vill gärna äta. Är det inte glutenfritt kan jag ta med mig det som behövs alt. egen matsäck.

Skrivet av: Iva [2006-12-12 21:32]
låter trevligt. vad ska mamma laga för nåt?? :)

Skrivet av: Peiza [2006-12-12 8:14]
Tror inte jag har något annat för mig den dagen heller, så det blir bra med långpass och käk.

Skrivet av: da Silva [2006-12-11 22:00]
Jag räknar med att vara på benen då och springer gärna längst och äter mest. Kul initiativ!