 |
|
| Skrivet av: | stina [2006-12-15 20:00] | |
|
 |
| finns det någon som har en plats över till digerberget? |
| Skrivet av: | djN [2006-12-15 11:44] | |
|
 |
| Jag har varit hängig igår och är det idag med .. osäker på start. |
| Skrivet av: | Löken [2006-12-14 19:13] | |
|
 |
Nu börjar det rulla in lite mer folk, fin fint :)... Men jag saknar en del potentiella 10mila löpare fortfarande, kom igen nu...
Köttfärssåsen är lagad idag, jag rörde faktiskt om i grytan i ca. 2 sekunder så jag tycker faktiskt att det är jag som har lagat maten ;).
Dusch finns efteråt... |
| Skrivet av: | lillstrumpa [2006-12-14 15:59] | |
|
 |
| finns det möjlighet till dusch efteråt?? |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-12-14 14:37] | |
|
 |
| Jag kommer och springar alt. 2. Hinner kanske med mat. |
| Skrivet av: | djN [2006-12-14 13:55] | |
|
 |
| jag kommer. mat låter kanon |
| Skrivet av: | Emma [2006-12-14 12:31] | |
|
 |
| Jag kommer. Gärna mat efteråt. |
| Skrivet av: | Sara K [2006-12-14 9:22] | |
|
 |
| Jag vill springa och gärna äta. Vet inte hur långt jag springer ännu men troligen alt. 3 eller 4. |
| Skrivet av: | Löken [2006-12-13 12:52] | |
|
 |
| Nu börjar det ju ramla in lite anmälningar... Men fler behövs, kom igen nu... Vi är ju bra många i mässan t.ex... Kom igen nu... |
| Skrivet av: | Piraten [2006-12-13 11:27] | |
|
 |
| Jag tar långa och gärna mat efteråt. |
|
 |
| Jag vill springa den längsta sträckan!! |
| Skrivet av: | matte [2006-12-12 22:20] | |
|
 |
| jo jag tar mat jag med |
| Skrivet av: | stina [2006-12-12 22:18] | |
|
 |
| jag kommer gärna! springer alt 3 eller 4, mat låter också gott! |
| Skrivet av: | matte [2006-12-12 22:17] | |
|
 |
| jag kommer |
|
 |
| Jag hänger med! Kanske inte springer så mycket och långt men vill gärna äta. Är det inte glutenfritt kan jag ta med mig det som behövs alt. egen matsäck. |
| Skrivet av: | Iva [2006-12-12 21:32] | |
|
 |
| låter trevligt. vad ska mamma laga för nåt?? :) |
| Skrivet av: | Peiza [2006-12-12 8:14] | |
|
 |
| Tror inte jag har något annat för mig den dagen heller, så det blir bra med långpass och käk. |
|
 |
| Jag räknar med att vara på benen då och springer gärna längst och äter mest. Kul initiativ! |
|
|
|
 |