INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/42)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: stefan [2007-01-11 15:15]
Jag ska ruska fram kartorna vi hade sist, jag har dem kvar någonstans. Sedan kan ni ringa till fredriksberg för detska finnas en nyare karta!

Skrivet av: da Silva [2007-01-11 11:54]
En tapper skara kommer fortfarande åka till Säfsen och köra stenhårt, troligtvis fredag-söndag. Om det inte går att åka skidor kommer fokus ligga på distanslöpning på stig/i skog och på orientering.

Stefan>>> Vi kommer nog ha en bil med plats för 6 personer, så det är lugnt. :-)

Skrivet av: stefan [2007-01-11 7:21]
Jag skippar också. Så har ni en bil med 5 i.

Skrivet av: M&M [2007-01-11 6:32]
Oscar N hoppar också av

Skrivet av: stefan [2007-01-10 15:47]
Jag tror att Sus också avbokar sig.

Skrivet av: Linda och Erik [2007-01-10 14:21]
Vi avbokar oss

Skrivet av: iva [2007-01-10 13:45]
jag avbokar. längtar efter snö och löparknät är dumt, skulle därför vilja åka till grönklitt om det går.

Skrivet av: Jessica P [2007-01-10 11:09]
Per och Jessica avbokar sig till förmån för köksskåp och gångjärn.

Skrivet av: Ari [2007-01-10 8:30]
Tyvärr, avbokar mig också...

Skrivet av: HNord [2007-01-10 8:16]
Ja tyvärr på ett bra initiativ, men det är snön jag vill åt. Ställer in.

Skrivet av: Löken [2007-01-10 8:04]
Jag avanmäler mig också. tyvärr :(...

Skrivet av: Jonas Victorin [2007-01-09 22:28]
Jag avanmäler mig...

Skrivet av: M&M [2007-01-09 18:15]
All träning inställd till förmån för rehabilitering de närmaste månaderna.
Min syster gav spåren i Långberget godkänt (om än lite kort spårsystem). Kanske kan vara ett alternativ ?
Oscar ställer in utan snö. Återkommer med definitivavbokning för honom.

Skrivet av: Hasse [2007-01-09 18:02]
Hans och Ulla avbokar Säfsen

Skrivet av: frippe [2007-01-09 16:26]
Avbokar mig själv som aldrig var påbokad, utan bara intresseanmäld.

Skrivet av: djN [2007-01-09 16:04]
Ett alternativ är att hela gänget drar till grönklitt, Orsa istället. Kul om hela gänget åker till samma ställe. Det finns 6 och 10-bädds stugor att boka. Jag har bokat en 6-bädds och har väl typ fyllt den med folk. Det finns 2km spår nu och 2,5 till helgen. Om det kommer snö den naturliga vägen blir det mer. http://www.orsagronklitt.se/vinter_SE.asp

Skrivet av: Peiza [2007-01-09 15:52]
avanmäler här med mig själv.

Skrivet av: Sara K [2007-01-09 15:33]
Jag avanmäler mig.

Skrivet av: djN [2007-01-09 15:29]
jag avbokar mig ..

Skrivet av: Piraten [2007-01-09 15:20]
Avanmälningar ovan ---------------------------------------------------------------------------

Skrivet av: Peiza [2006-12-21 13:20]
Om det blir snö och lägret blir av. Behöver jag vara hemma till 17 på söndag kväll. Men det är väl inga problem.

Skrivet av: Peiza [2006-12-04 22:04]
Jag tar en av platserna. Känns som om jag kan behöva träna lite... Inget behov av att bo ihop med Jonheds som Pionehed ;)

Skrivet av: Pionhed [2006-12-04 8:25]
HNord. Löken med flera>> Det vore oerhört roligt (och nyttigt!) ifall någon ville ta på sig och ha lite teknikgenomgång sådär på torsdagen eller fredagen så att man kan jobba med det under helgen. Min skidteknik är ungefär lite utvecklad och fulländand som en Lada -69

Skrivet av: Emma A [2006-12-03 21:44]
Jag vill också följa med till Säfsen, tack!

Skrivet av: Löken [2006-12-03 21:02]
HNord>> Klart vi kan ge dig tekniktips, jag kan inte så mycket men lite kan jag bidra med iaf...

Skrivet av: HNord [2006-12-03 20:59]
Efter mycket velande - jag är med. Från torsdag eller fredag. Lite tekniktips kanske man kan få?

Skrivet av: Axel [2006-12-03 20:33]
Anmäler mig härmed till lägret och ber samtidigt en bön om fina skidspår.

Skrivet av: Pionhed [2006-12-03 19:19]
Jag vill härmed anmäla Ulla Jonhed, Hans Jonhed, Jessica Pildal och Per Jonhed. Vi vill åka upp på torsdag kväll och hem på söndag eftermiddag. Vi bor gärna i samma stuga.

Skrivet av: Kristin j [2006-11-30 21:06]
Nu vet jag att jag kan följa med så jag vill också anmäla mig!!!

Skrivet av: Linda och Erik [2006-11-30 19:12]
Ja tack. Vi följer hemskt gärna med!

Skrivet av: djN [2006-11-30 14:45]
Jag ska med!

Skrivet av: Jonas Victorin [2006-11-22 20:49]
PÅ!

Skrivet av: M&M [2006-11-22 15:38]
Pappa & Son Nilsson är på

Skrivet av: One96 [2006-11-21 13:16]
Tyvärr är jag av, ska till Östersund då...
Skidläger är kung!

Skrivet av: Löken [2006-11-21 10:38]
Jag är självklart med... Ska bli skoj :)...

Skrivet av: stefan [2006-11-21 7:22]
Måste ju träna någon gång. jag är på.

Skrivet av: Sus [2006-11-20 22:26]
Gick bra vid schemaläggningen så jag hänger gärna med. Tråkigt att det var fullt i Långberget. Såg fram emot att utmana mig själv från förra året i Vasalopsbanan...

Skrivet av: Juha Mieto [2006-11-20 20:59]
Minä haluan mukaan!!

Skrivet av: frippe [2006-11-20 16:59]
Intresserad. När är det anmälningsstopp?

Skrivet av: Sara K [2006-11-20 16:42]
Jag behöver nog en träningshelg, precis just då :)

Skrivet av: da Silva [2006-11-20 14:24]
1 av 3 duger gott, jag är intresserad.

Skrivet av: Katerina Nemannova [2006-11-20 8:29]
Ja urcite pojedu!