 |
|
| Skrivet av: | Roland F [2006-11-30 14:18] | |
|
 |
| Räknar med att komma till föreläsningen kl 12.00 |
| Skrivet av: | Chewie [2006-11-30 9:46] | |
|
 |
| Pionhed>> Finemang! Skulle dock behöva vara tillbaka lite tidigare, typ 1400 i stan. Men jag hör av mig imorgon när jag vet lite mer. |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-11-30 8:37] | |
|
 |
Chewie: Du kan åka med mig! Jag tänkte vara med på förmiddagsträningen, mat och föreläsning, men jag behöver vara i tillbaka i öret ca 14.45, så det passar kanske bra?
Andra som har samma planer får också gärna följa med. |
| Skrivet av: | Chewie [2006-11-30 8:21] | |
|
 |
| Skippar tyvär jympan imorgon. Måste även som sagt åka hem efter föreläsningen, någon mer som ska det? Samåkning dit, när och var? |
| Skrivet av: | Pontan [2006-11-30 8:04] | |
|
 |
| da Silva>> Ok |
| Skrivet av: | Sara K [2006-11-29 22:25] | |
|
 |
| Jag vill vara med på hela lördagen. Gärna lunch om det går att ordna trots sen anmälan? Annars går det ju bra med matsäck :) |
|
 |
| Pontan>>> Din lunch är redan beställd, så du kan käka medan du lyssnar... |
| Skrivet av: | Pontan [2006-11-29 16:50] | |
|
 |
| Jag skippar lunchen försöker komma till föreläsningen |
| Skrivet av: | Ari [2006-11-29 12:34] | |
|
 |
| Träning, lunch och föreläsning ! |
| Skrivet av: | Anders [2006-11-29 8:30] | |
|
 |
| Tränar fm och lunch och möte! |
| Skrivet av: | Groth [2006-11-29 8:06] | |
|
 |
| Kommer och tränar på lördagen, jennie springer innan så extrakarta önskas. Ej lunch |
| Skrivet av: | stefan [2006-11-29 7:14] | |
|
 |
| DaS>>Jag kommer till mat och möte, om jag inte hinner så pröjsar jag mit käk i alla fall. |
| Skrivet av: | C-G [2006-11-28 21:58] | |
|
 |
| Kommer till 14.00 |
| Skrivet av: | LillGarpen [2006-11-28 21:57] | |
|
 |
| Kommer på lördagens olika pass |
| Skrivet av: | matte [2006-11-28 21:25] | |
|
 |
| Jag är med hela lördagen. |
| Skrivet av: | Hempa [2006-11-28 21:17] | |
|
 |
| Kommer inte, är i Madrid. |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-11-28 11:16] | |
|
 |
da Silva: Låter bra. Tack!
Då vill jag vara med på lördagen t o m föreläsningen och ev delar av mötet. |
|
 |
| Pionhed>>> Föreläsningen beräknas vara klar kl 14.00, mötet kan nog tänkas vara slut kring kl 15-16. Hoppas på att få klart med det sista så att slutgiltig och detaljerad information kan komma ut under dagen. |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-11-28 8:22] | |
|
 |
| Ansvarig: När ungefär beräknas föreläsningen/diskussionen vara klart? kl 15.00? 16.00? |
|
 |
| Är med hela lördagen |
| Skrivet av: | pettson [2006-11-27 10:46] | |
|
 |
| Jag är med hela lördagen... |
| Skrivet av: | pontan [2006-11-26 20:11] | |
|
 |
| kommer i alla fall på lunch och föreläsning. (Glutenfritt + veg om det går att ordna) |
| Skrivet av: | Axel [2006-11-26 18:57] | |
|
 |
| Är med på lördagsdistansen, mat och föreläsning. Vill veta hur man tränar på bästa (och roligaste) sätt, samtidigt jobba heltid och undvika gubbvad... :o) |
| Skrivet av: | Chewie [2006-11-24 16:29] | |
|
 |
| Kommer på jympan och lördagsdistansen. Måste dock vara hemma runt 13:00 på lördag. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-11-21 21:36] | |
|
 |
| Kan ej närvara! |
| Skrivet av: | fimpen [2006-11-21 18:29] | |
|
 |
| Jag är med på aktiviteterna under lördagen. Eventuellt på söndagen också. |
| Skrivet av: | Emma A [2006-11-21 16:59] | |
|
 |
| Kommer inte! Vilar upp mig på La Gomera (Teneriffa) då. |
| Skrivet av: | stefan [2006-11-21 7:23] | |
|
 |
| Jag hoppas kunna vara med på Lördagen. |
| Skrivet av: | iva [2006-11-20 11:59] | |
|
 |
Jag är med på aktiviteterna under lördagen. Eventuellt på söndagen också. ;)
|
| Skrivet av: | Peiza [2006-11-19 21:16] | |
|
 |
| Jag är med på aktiviteterna under lördagen. Eventuellt på söndagen också. |
| Skrivet av: | Löken [2006-11-19 21:14] | |
|
 |
| Jag är med på aktiviteterna under lördagen. Eventuellt på söndagen också. Ska bli skoj :) |
| Skrivet av: | Piraten [2006-11-19 19:10] | |
|
 |
Jag är med på allt.
Skulle gärna vilja höra om träningsplanering såväl under vinterträningen som träning under tävlingssäsong, speciellt hur man bäst kombinerar hård träning mot långsiktiga mål samtidigt som man vill prestera bra resultat på tävlingar. |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-11-19 18:45] | |
|
 |
Bra initiativ den som nu har tagit det!
Jag vill vara med på föreläsningen på lördag + något mer, kan återkomma med det. Saker jag skulle ha nytta av är träningsplanering och -utvärdering. Även löpteknik är intressant tycker jag. |
| Skrivet av: | feenie [2006-11-19 16:01] | |
|
 |
| Kan tyvärr inte komma. |
| Skrivet av: | Björne [2006-11-19 15:28] | |
|
 |
| Helt klart på! |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-11-18 1:00] | |
|
 |
| Oj det där lät ju superintressant. Säkert något som jag skulle ha nytta av. Är dock i Barcelona just då. |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-11-17 16:44] | |
|
 |
| Kommer på föreläsning och lunch! |
| Skrivet av: | Jocke [2006-11-17 12:31] | |
|
 |
| Har tyvärr redan annat inplanerat |
| Skrivet av: | djN [2006-11-17 11:44] | |
|
 |
| bortrest :o( |
|
 |
| Är med på allt, kan ta bil till Arboga på söndagen. |
|
|
|
 |