 |
|
|
 |
Jag hjälper till mellan 17-18.00 på fredag samt förmiddagspasset på lördag. |
|
 |
Jag kan hjälpa till Lördag 25/11 kl 12:30 - 16:00
|
| Skrivet av: | Barbro & Henrik C. [2006-11-21 21:57] | |
|
 |
| Vi kommer lördag fm. kl 9 - ca 12. |
| Skrivet av: | fimpen [2006-11-21 21:45] | |
|
 |
| Jag kan ta ett pass på Lördag eftermiddag!!! |
|
 |
Jag kan ta ett empass på Lördag, men kommer först 12.45 ca är på ÖLOF. Stefan Risberg |
|
 |
| Anne Lundberg tar ett pass på fredagkvällen |
| Skrivet av: | khardt [2006-11-18 22:38] | |
|
 |
| Tyvärr måste Elisabeth Hardt tacka nej till lördagspasset!! |
|
 |
| Anmäler Urban och Gustaf Haglind till bytardagen fre 24/11. |
| Skrivet av: | stinag [2006-11-14 20:11] | |
|
 |
| mats kan hjälpa på lördag eftermiddag också/ stina |
| Skrivet av: | Lina och Lars [2006-11-14 9:53] | |
|
 |
Vi måste tyvärr avsäga oss vårt uppdrag på fredagen. Vi får inte ihop denna kväll. Mvh Lina och Lars |
|
 |
| Sven-olov kan hjälpa till på fredag. |
| Skrivet av: | C-G [2006-11-10 0:11] | |
|
 |
| Sara o Christer kan hjälpa till på fredagen. |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på fredag. |
| Skrivet av: | Magnus M [2006-11-09 18:12] | |
|
 |
| Jag kommer helst på fredag kväll men först vid 18. Blir det för sent så kan jag istället ta ett pass på lördag. |
| Skrivet av: | NormanK [2006-11-09 13:15] | |
|
 |
| Kommer lördag 9-13. |
|
 |
| Jag kommer lördag 9-13 |
| Skrivet av: | Anne Eriksson [2006-11-09 8:35] | |
|
 |
| Jag hjälper gärna till på fredag men kan inte komma förrän ca 17.15. |
|
 |
| Jag och flickorna kan vara med på lördag. |
|
|
|
 |