 |
|
| Skrivet av: | Kajsa [2006-11-07 22:22] | |
|
 |
| Differensen är rätt. Sluttiden är för bra. SÅ bra är han inte! |
| Skrivet av: | Peiza [2006-11-07 10:24] | |
|
 |
| Kristin j>> Eller kan man fråga sig om han verkligen har fått rätt tid? ;) |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-11-06 15:48] | |
|
 |
| Hmm, har verkligen Gizmo fått rätt placering? Prova att räkna igen ;) |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-11-02 21:30] | |
|
 |
| Pinsamt... ;-) |
|
|
|
 |