INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/14)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: matte [2006-11-01 9:38]
C-G Garpenlund>> Jag kommer ej har feber

Skrivet av: C-G Garpenlund [2006-11-01 8:26]
Det är bara för erik att dyka upp

Skrivet av: bjornlindgren [2006-10-31 21:26]
CG>> Erik är gärna med och springer i H14 om det går bra.

Skrivet av: Jakob [2006-10-31 14:14]
Jag springer gärna H18. Men jag ska till skolan kl12 och hämta kläder för praktik. Så jag vet ju inte om jag kommer hinna till km... Men jag ska försöka, vet ju inte hur lång tid det kommer att ta i skolan. Men om det inte är för mycket jobb så kan du väl trycka en karta åt mig och hoppas att jag kommer.

Skrivet av: Björn [2006-10-30 21:48]
Springer gärna. H 14.

Skrivet av: Björne [2006-10-30 18:08]
Jag springer gärna.. klass H18

Skrivet av: Louise [2006-10-29 19:04]
jag vill springa D13-14

Skrivet av: Clobbis [2006-10-29 19:02]
jag kommer! H16

Skrivet av: frida [2006-10-28 10:11]
D13-14

Skrivet av: garpen [2006-10-27 23:10]
D 17-18...hoppas att det kan bli en klass!!!

Skrivet av: fille [2006-10-27 22:36]
h16

Skrivet av: Victoria [2006-10-27 15:39]
D15-16 för mej! :)

Skrivet av: matte [2006-10-26 22:01]
Jag springer H15-16

Skrivet av: christergarpenlund [2006-10-26 21:57]
Jag springer H13-14 ev H15-16 om det inte blir klass i H13-14