 |
|
| Skrivet av: | pecka [2006-09-19 16:47] | |
|
 |
| Krissi>>Jag har ändrat |
| Skrivet av: | Krissi [2006-09-19 15:58] | |
|
 |
| pecka>> jag är anmäld med min gamla SI-pinne. Det ska vara 911211 =) |
| Skrivet av: | Pecka [2006-09-19 0:16] | |
|
 |
| Efteranmälda>>Kompletteringar införda |
| Skrivet av: | Pecka [2006-09-17 22:55] | |
|
 |
| Per-Ola Thuresson, Anders Dahlgren>>Efteranmälningar inlagda, se startlista |
|
 |
Pecka Christina Thuresson OK Tylöskog vill vara med på Nattugglan!
Bana 5 Bricka 403906 |
| Skrivet av: | Pecka [2006-09-16 20:04] | |
|
 |
| Vicky>>Nu är Du med |
| Skrivet av: | Björn Lindgren [2006-09-15 16:26] | |
|
 |
| Emma & Pecka>> Tack båda! |
| Skrivet av: | Emma [2006-09-15 16:22] | |
|
 |
| bjornlindgren>> Jag har anmält Erik, glömde visst meddela det.... |
| Skrivet av: | Pecka [2006-09-15 16:09] | |
|
 |
| Björn, Frippe>>Jag fixar det! Kolla startlistan som läggs ut senast 24:00 ikväll |
|
 |
Pecka>> Erik Lindgren vill springa Nattugglan men anmälan har gått ut. Kan du efteranmäla honom till bana 5 tack. Har meddelat Emma detta men ej fått något svar, kanske du kan hjälpa mig. |
| Skrivet av: | frippe [2006-09-15 8:54] | |
|
 |
| Pecka>> Får jag krångla lite och byta till 4,3km? Är rejält förkyld. |
|
|
|
 |