 |
|
| Skrivet av: | cecilia [2006-09-20 16:37] | |
|
 |
| magnusnilsson>> plats finns alltid! :) |
|
 |
| kl 19-21 idag onsdag kommer jag om det finns plats. |
| Skrivet av: | Emma [2006-09-20 12:15] | |
|
 |
| Jag kommer idag 17-19. |
| Skrivet av: | Balken [2006-09-19 15:43] | |
|
 |
| Jag kan jobba dubbla pass på onsdag. |
| Skrivet av: | Sara K [2006-09-18 15:52] | |
|
 |
| Jag kan komma på onsdag 17-21. Kanske kommer något senare än 17 eftersom jag åker direkt från jobbet. |
| Skrivet av: | fimpen [2006-09-16 18:39] | |
|
 |
| Kommer 19-21 på måndag! |
| Skrivet av: | Clobbis [2006-09-15 20:10] | |
|
 |
| Onsdag Pass 2 |
| Skrivet av: | Sus [2006-09-15 18:30] | |
|
 |
| Jag kan komma 17-21 på onsdag. |
| Skrivet av: | Axel [2006-09-15 10:49] | |
|
 |
| Tack ni som anmält er. Nu är det i första hand onsdagspassen som behövs mest hjälp till. I andra hand sena på måndagen. |
| Skrivet av: | Barbro & Kristin C. [2006-09-14 21:10] | |
|
 |
| Vi kan komma måndag 19-21 |
| Skrivet av: | Anders [2006-09-14 20:14] | |
|
 |
| Måndag 17-19, kanske eventuellt till 21 om fikat är bra ;-) |
| Skrivet av: | Emma [2006-09-14 17:15] | |
|
 |
| Kom på att jag inte kan mellan 17-19 på måndag. Kommer istället måndag 19-21. |
| Skrivet av: | stina [2006-09-13 22:17] | |
|
 |
| tror jag kan komma på 1a passet på måndag |
| Skrivet av: | Björne [2006-09-13 22:13] | |
|
 |
| Onsdag pass 2 är jag redo för! |
|
 |
| Jag kan på måndag |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-09-13 20:59] | |
|
 |
| Kommer onsdag 17-19 |
| Skrivet av: | matte [2006-09-13 19:00] | |
|
 |
| Måndag 17-19 |
| Skrivet av: | fille [2006-09-13 18:59] | |
|
 |
| Måndag 17-19 |
| Skrivet av: | Hasse [2006-09-13 18:27] | |
|
 |
| Måndag 17-19 Hans + Ulla |
| Skrivet av: | Emma [2006-09-13 17:27] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på måndag kl 17-19 |
| Skrivet av: | Peiza [2006-09-13 15:16] | |
|
 |
| Vad tjänar klubben? |
|
|
|
 |