INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/21)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: cecilia [2006-09-20 16:37]
magnusnilsson>> plats finns alltid! :)

Skrivet av: magnusnilsson [2006-09-20 15:36]
kl 19-21 idag onsdag kommer jag om det finns plats.

Skrivet av: Emma [2006-09-20 12:15]
Jag kommer idag 17-19.

Skrivet av: Balken [2006-09-19 15:43]
Jag kan jobba dubbla pass på onsdag.

Skrivet av: Sara K [2006-09-18 15:52]
Jag kan komma på onsdag 17-21. Kanske kommer något senare än 17 eftersom jag åker direkt från jobbet.

Skrivet av: fimpen [2006-09-16 18:39]
Kommer 19-21 på måndag!

Skrivet av: Clobbis [2006-09-15 20:10]
Onsdag Pass 2

Skrivet av: Sus [2006-09-15 18:30]
Jag kan komma 17-21 på onsdag.

Skrivet av: Axel [2006-09-15 10:49]
Tack ni som anmält er. Nu är det i första hand onsdagspassen som behövs mest hjälp till. I andra hand sena på måndagen.

Skrivet av: Barbro & Kristin C. [2006-09-14 21:10]
Vi kan komma måndag 19-21

Skrivet av: Anders [2006-09-14 20:14]
Måndag 17-19, kanske eventuellt till 21 om fikat är bra ;-)

Skrivet av: Emma [2006-09-14 17:15]
Kom på att jag inte kan mellan 17-19 på måndag. Kommer istället måndag 19-21.

Skrivet av: stina [2006-09-13 22:17]
tror jag kan komma på 1a passet på måndag

Skrivet av: Björne [2006-09-13 22:13]
Onsdag pass 2 är jag redo för!

Skrivet av: Kristin J [2006-09-13 21:19]
Jag kan på måndag

Skrivet av: Brynäs [2006-09-13 20:59]
Kommer onsdag 17-19

Skrivet av: matte [2006-09-13 19:00]
Måndag 17-19

Skrivet av: fille [2006-09-13 18:59]
Måndag 17-19

Skrivet av: Hasse [2006-09-13 18:27]
Måndag 17-19 Hans + Ulla

Skrivet av: Emma [2006-09-13 17:27]
Jag kan hjälpa till på måndag kl 17-19

Skrivet av: Peiza [2006-09-13 15:16]
Vad tjänar klubben?