INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/52)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Pontan [2006-09-25 8:45]
Är Förkyld så jag står över i morgon Malin kanske kommer med istället.

Skrivet av: Anne_Eriksson [2006-09-23 20:15]
Jacob och Ellinor vill springa den korta.

Skrivet av: kristin c [2006-09-23 19:38]
kommer och springer korta =)

Skrivet av: Eleonor [2006-09-23 18:40]
Kommer

Skrivet av: Hagge [2006-09-23 18:35]
Kommer

Skrivet av: Jake [2006-09-23 13:52]
5,6 Tack

Skrivet av: Jocke [2006-09-21 20:17]
Långa tack!

Skrivet av: fimpen [2006-09-21 17:45]
5,6 km tack!

Skrivet av: Sus [2006-09-21 16:21]
Jag vill boka upp ytterligare 2 kartor förutom min. En till Susanne E och en ev till Elisabeth

Skrivet av: widdas [2006-09-21 12:41]
Tänker försöka deltaga. Finns det inget mellanalternativ till 2,8 och 5,6? Om inte så får det väl bli 5,6 trota att det säkert tar för lång tid.

Skrivet av: Groth [2006-09-19 18:42]
Jennie vill springa den korta banan

Skrivet av: Svedin [2006-09-19 12:54]
Långa banan tack!

Skrivet av: NormanK [2006-09-18 18:15]
Skulle gärna vilja springa, men hinner inte hem till 18.00.

Skrivet av: djN [2006-09-18 10:22]
Måste tyvärr avanmäla mig. Kommer att befinna mig i Finland.

Skrivet av: Pontan [2006-09-18 9:51]
8,4 för mig

Skrivet av: Björne [2006-09-17 21:46]
5.6 för mig tack

Skrivet av: Patrik [2006-09-17 21:38]
8,4 km blir kalas!

Skrivet av: M&M [2006-09-17 20:40]
5,6 km om inte UK tycker något annat.

Skrivet av: Kattis & Johan [2006-09-17 0:24]
5.6km för Kattis och 8.4 km för Johan, tack!

Skrivet av: mathias och peter [2006-09-16 12:48]
5,6 km tack

Skrivet av: mathias och peter [2006-09-16 12:47]
5,6 km tack

Skrivet av: Hempa [2006-09-16 11:33]
Linda vill springa 5,6.

Skrivet av: Inger Nicolas [2006-09-15 8:01]
Jag kommer! UK väljer bana.

Skrivet av: Björn Lindgren [2006-09-14 12:54]
Björn 5,6 km och Erik korta banan.

Skrivet av: Nils-Olov [2006-09-13 23:26]
N-O kommer. UK väljer bana åt mig!

Skrivet av: Magnus [2006-09-13 21:23]
Jag och Björn kommer på träningen. Vi får båda ta den korta banan.

Skrivet av: Bo Magnusson [2006-09-13 20:17]
Bo 5,6 km

Skrivet av: lovisa [2006-09-13 20:10]
hum.. korta banan för min del tror ja allt :)

Skrivet av: clobbis [2006-09-13 20:10]
5.6 km för mig tack!

Skrivet av: Kajsa [2006-09-13 20:01]
Springer gärna 25-manna men kan inte vara med på träningen pga föräldramöte. :-(

Skrivet av: fille [2006-09-13 19:16]
5,6km tack

Skrivet av: sus [2006-09-13 18:20]
JAg vill springa 5,6.

Skrivet av: Victoria [2006-09-13 17:25]
jag kommer, korta banan borde vara bra tror jag..

Skrivet av: stefan [2006-09-13 15:26]
Jag kommer springa långa.

Skrivet av: djN [2006-09-13 13:50]
Långa för mig

Skrivet av: Christina WL [2006-09-13 10:34]
Ida och Albin kommer också och springer.

Skrivet av: birgitta a [2006-09-13 9:45]
En bana tack! Den som UK anser jag ska ha.

Skrivet av: Per Eklöf [2006-09-13 8:16]
Långa banan för mig. Ska bli skoj...

Skrivet av: frippe [2006-09-13 8:09]
5,6

Skrivet av: Stefan Risberg [2006-09-12 22:05]
Jag kommer och springer 5,6 km. Annmarie, Martin och Jonathan springer den korta. Om det är vad UK anser.

Skrivet av: stina [2006-09-12 20:07]
jag kommer o springer det uk vill att jag ska springa

Skrivet av: Louise Gustafsson [2006-09-12 17:59]
ja vill springa den korta banan

Skrivet av: Emma A [2006-09-12 17:06]
Jag kommer och vill springa 5,6 km.

Skrivet av: Sara K [2006-09-12 16:58]
Jag kommer och vill springa 5.6 km.

Skrivet av: LillGarpen [2006-09-12 16:40]
5,6 km blir bra

Skrivet av: Hempa [2006-09-12 14:37]
Kommer, springer långt och länge.

Skrivet av: da Silva [2006-09-12 12:59]
Långa banan tack.

Skrivet av: Snorkfröken [2006-09-12 12:26]
Jag kommer och vill springa 5.6 km

Skrivet av: Anders [2006-09-12 11:23]
Lufsar 8,4 km

Skrivet av: Piraten [2006-09-12 9:46]
Springer 8,4 km

2 [Nästa sida>>]