 |
|
| Skrivet av: | stefan [2006-09-11 21:58] | |
|
 |
| Nu är lagändring och SI nummer ändrade så förhoppningsvis ska alla kunna springa med sin egen pinne. |
| Skrivet av: | Groth [2006-09-10 22:20] | |
|
 |
| CG> på SMs hemsida finns en lagändringsblankett som vi kunde skicka in, då slipper vi trasslet med att byta brickor med varandra. |
|
|
|
 |