INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/29)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Johan E [2006-07-10 22:28]
2 kartor tack!

Skrivet av: Hempa [2006-07-10 17:51]
Linda vill gärna ha en karta också!

Skrivet av: Anders [2006-07-10 9:02]
Måste tyvärr avanmäla mig, tålde inte Hallandsluften

Skrivet av: Patrik [2006-07-10 6:43]
Önskar också en karta för fin ol träning vid senare tillfälle

Skrivet av: Kristin j [2006-07-09 22:46]
Jag vill gärna springa, 4.7 blir bra!!

Skrivet av: M&M [2006-07-09 17:49]
Inspirerad för en 4,5 km bana är jag.

Skrivet av: mattskallerus [2006-07-09 17:37]
Tänkte ta mig runt en sväng, vill gärna ha skjuts hem. Har ingen bil hem, vill ha hjälp med skjuts om nån är kvar när jag kommer i mål...

Skrivet av: NormanK [2006-07-09 14:35]
Är intresserad av en karta (4,7 km) för att spring vid ett senare tillfälle. Tack!

Skrivet av: Ari [2006-07-08 16:05]
Anmäler mig, Frippe & Sjörövaren dvs tre kartor.

Skrivet av: HNord [2006-07-07 15:46]
Kommer

Skrivet av: Sus [2006-07-07 1:34]
Gärna en karta för senare tillfälle tack.

Skrivet av: Löwis [2006-07-06 22:41]
4,7 tack

Skrivet av: Groth [2006-07-06 21:53]
1 st karta för senare tillfälle önskas

Skrivet av: Tommy [2006-07-06 15:53]
J´arrive

Skrivet av: Balken [2006-07-06 13:43]
I´ll be there

Skrivet av: Christina [2006-07-06 11:54]
Jag och Lena kommer och springer 4,7km.

Skrivet av: Hempa [2006-07-06 11:08]
Jag kommer!

Skrivet av: Ch. [2006-07-06 9:34]
CH o Sara kommer

Skrivet av: beh [2006-07-06 6:37]
kommer garanterat!

Skrivet av: Snorkfröken [2006-07-05 19:34]
Kommer gärna

Skrivet av: Hans-Göran [2006-07-05 17:43]
Ska försöka att komma, Långt eller kort beror på dagsformen.

Skrivet av: Emma [2006-07-05 17:26]
Kommer gärna! 4,7 km blir lagom för mig.

Skrivet av: Kajsa [2006-07-05 17:16]
Det låter trevligt! Jag springer 3,2 eller 4,7, tack.

Skrivet av: fimpen [2006-07-05 16:47]
är jag hemma så kommer jag!

Skrivet av: dg [2006-07-05 16:16]
långa

Skrivet av: stefan [2006-07-05 15:21]
Långa banan

Skrivet av: Calle [2006-07-05 13:42]
Jag skulle vilja vara med..

Skrivet av: da Silva [2006-07-05 13:11]
Anmäler mig glatt till den långa banan.

Skrivet av: Anders [2006-07-05 12:59]
Jag springer gärna... Om det inte är så kuperat så kanske jag orkar med den långa...