 |
|
| Skrivet av: | Johan E [2006-07-10 22:28] | |
|
 |
| 2 kartor tack! |
| Skrivet av: | Hempa [2006-07-10 17:51] | |
|
 |
| Linda vill gärna ha en karta också! |
| Skrivet av: | Anders [2006-07-10 9:02] | |
|
 |
| Måste tyvärr avanmäla mig, tålde inte Hallandsluften |
| Skrivet av: | Patrik [2006-07-10 6:43] | |
|
 |
| Önskar också en karta för fin ol träning vid senare tillfälle |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-07-09 22:46] | |
|
 |
| Jag vill gärna springa, 4.7 blir bra!! |
| Skrivet av: | M&M [2006-07-09 17:49] | |
|
 |
| Inspirerad för en 4,5 km bana är jag. |
|
 |
| Tänkte ta mig runt en sväng, vill gärna ha skjuts hem. Har ingen bil hem, vill ha hjälp med skjuts om nån är kvar när jag kommer i mål... |
| Skrivet av: | NormanK [2006-07-09 14:35] | |
|
 |
| Är intresserad av en karta (4,7 km) för att spring vid ett senare tillfälle. Tack! |
| Skrivet av: | Ari [2006-07-08 16:05] | |
|
 |
| Anmäler mig, Frippe & Sjörövaren dvs tre kartor. |
| Skrivet av: | HNord [2006-07-07 15:46] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Sus [2006-07-07 1:34] | |
|
 |
| Gärna en karta för senare tillfälle tack. |
| Skrivet av: | Löwis [2006-07-06 22:41] | |
|
 |
| 4,7 tack |
| Skrivet av: | Groth [2006-07-06 21:53] | |
|
 |
| 1 st karta för senare tillfälle önskas |
| Skrivet av: | Tommy [2006-07-06 15:53] | |
|
 |
| J´arrive |
| Skrivet av: | Balken [2006-07-06 13:43] | |
|
 |
| I´ll be there |
| Skrivet av: | Christina [2006-07-06 11:54] | |
|
 |
| Jag och Lena kommer och springer 4,7km. |
| Skrivet av: | Hempa [2006-07-06 11:08] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Ch. [2006-07-06 9:34] | |
|
 |
| CH o Sara kommer |
| Skrivet av: | beh [2006-07-06 6:37] | |
|
 |
| kommer garanterat! |
|
 |
| Kommer gärna |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-07-05 17:43] | |
|
 |
| Ska försöka att komma, Långt eller kort beror på dagsformen. |
| Skrivet av: | Emma [2006-07-05 17:26] | |
|
 |
| Kommer gärna! 4,7 km blir lagom för mig. |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-07-05 17:16] | |
|
 |
| Det låter trevligt! Jag springer 3,2 eller 4,7, tack. |
| Skrivet av: | fimpen [2006-07-05 16:47] | |
|
 |
| är jag hemma så kommer jag! |
| Skrivet av: | dg [2006-07-05 16:16] | |
|
 |
| långa |
| Skrivet av: | stefan [2006-07-05 15:21] | |
|
 |
| Långa banan |
| Skrivet av: | Calle [2006-07-05 13:42] | |
|
 |
| Jag skulle vilja vara med.. |
|
 |
| Anmäler mig glatt till den långa banan. |
| Skrivet av: | Anders [2006-07-05 12:59] | |
|
 |
| Jag springer gärna... Om det inte är så kuperat så kanske jag orkar med den långa... |
|
|
|
 |