 |
|
|
 |
Tack Stefan nu är det åtgärdat. Peter |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2006-06-18 23:31] | |
|
 |
Hej Peter. I hastigheten har en del fel smygit sig in i H12. Jonathan Karlsson fick 20p för parktoren men sprang ej. Jonathan Aronsson har ej fått 20+20=40. Hälsningar stefan |
|
|
|
 |