INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/40)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Brynäs [2006-06-12 20:49]
Hinns ena anmälan mä?

Skrivet av: Anders [2006-06-12 16:19]
Charlotte vill gärna springa också

Skrivet av: Hempa [2006-06-12 14:30]
Linda kommer också!

Skrivet av: sara.ö [2006-06-12 13:19]
Jag kommer.

Skrivet av: Christina [2006-06-11 22:34]
Jag kommer.

Skrivet av: beh [2006-06-11 21:00]
Kommer!!

Skrivet av: lovisa [2006-06-11 17:36]
jag kommer :)

Skrivet av: Jake [2006-06-11 17:20]
Jag kommer!

Skrivet av: Balken [2006-06-11 16:52]
Jag kommer

Skrivet av: fimpen [2006-06-11 10:26]
Jag kommer!

Skrivet av: Sjögren [2006-06-10 22:34]
Jag kommer och springer

Skrivet av: kristin c [2006-06-10 19:00]
jag kommer

Skrivet av: Emma [2006-06-10 18:23]
Jag kommer

Skrivet av: gurra [2006-06-10 16:37]
önskar jag kunde vara med men min högra fot är fortfarande ägare av en svullnad stor som en studsboll ...

Skrivet av: Victoria [2006-06-10 15:22]
jag kommer! :)

Skrivet av: Löwis [2006-06-10 14:55]
Jag kommer!

Skrivet av: Björne [2006-06-10 12:11]
Jag vill vara med!!!

Skrivet av: C-G Garpenlund [2006-06-10 11:41]
16 av 44 st av Jukolas löpare är anm. till tisdagens träning, som är den sista inför den "stora tävlingen". Är resten redan i så bra form att de inte behöver träna när vi arrangerar Jukolaträning. Än går det att anm. sig på hemsidan eftersom kartorna ännu inte är tryckta.

Skrivet av: stina [2006-06-09 19:57]
jag kommer

Skrivet av: stefan [2006-06-09 11:36]
Jag ska till Torsby på tisdagen och kommer inte kunna hjälpa till med utsättning då jag inte vet när jag kommer hem. Hoppas hinna hem till träningen!

Skrivet av: Nils-Olov [2006-06-09 7:05]
Jag kommer!

Skrivet av: Hempa [2006-06-08 9:39]
Jag kommer!

Skrivet av: Patrik [2006-06-08 7:36]
Kommer inte, kom på att det är på tisdag vi skulle ha grillkväll med jobbet.

Skrivet av: Calle [2006-06-07 20:46]
Jag kommer.

Skrivet av: H-G [2006-06-07 20:36]
Hinner jag , så kommer jag.

Skrivet av: Sus [2006-06-07 19:53]
Jag kommer gärna!

Skrivet av: Lill-garpen [2006-06-07 15:09]
Jag kommer

Skrivet av: Axel [2006-06-07 13:34]
Siktar på att komma.

Skrivet av: Kajsa [2006-06-07 13:18]
Jag hoppas att jag kommer.

Skrivet av: Anders [2006-06-07 10:55]
Jag kommer...

Skrivet av: Öberg [2006-06-07 10:19]
Jag kommer. Kan säkert ta in några kontroller.

Skrivet av: C-G Garpenlund [2006-06-07 8:09]
Bra Stefan. Vi träffas 100 m V Harsprånget längs vägen Hallskogsvallen - Klockhammar kl 16,30 på tisdag. Jag tar med matreial.

Skrivet av: stefan [2006-06-07 7:18]
Jag kommer. Kan vara där från 16:30 och hjälpa till med utsättning.

Skrivet av: da Silva [2006-06-06 22:36]
Oskar och Kristin kommer.

Skrivet av: Kattis [2006-06-06 20:58]
Jag kommer!

Skrivet av: Roland Fjellström [2006-06-06 20:58]
Jag och Frida kommer och springer tillsammans. Vi tar gärna en karta var.

Skrivet av: Tommy [2006-06-06 20:31]
Jag kommer.

Skrivet av: Garpen [2006-06-06 19:19]
Jag kommer, och e med på mitt eget namns mästerskap!

Skrivet av: birgitta a [2006-06-06 12:02]
Jag kommer.

Skrivet av: Patrik [2006-06-06 10:22]
Låter kul, jag kommer!