 |
|
| Skrivet av: | Brynäs [2006-06-12 20:49] | |
|
 |
| Hinns ena anmälan mä? |
| Skrivet av: | Anders [2006-06-12 16:19] | |
|
 |
| Charlotte vill gärna springa också |
| Skrivet av: | Hempa [2006-06-12 14:30] | |
|
 |
| Linda kommer också! |
| Skrivet av: | sara.ö [2006-06-12 13:19] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Christina [2006-06-11 22:34] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | beh [2006-06-11 21:00] | |
|
 |
| Kommer!! |
| Skrivet av: | lovisa [2006-06-11 17:36] | |
|
 |
| jag kommer :) |
| Skrivet av: | Jake [2006-06-11 17:20] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Balken [2006-06-11 16:52] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | fimpen [2006-06-11 10:26] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Sjögren [2006-06-10 22:34] | |
|
 |
| Jag kommer och springer |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | Emma [2006-06-10 18:23] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | gurra [2006-06-10 16:37] | |
|
 |
| önskar jag kunde vara med men min högra fot är fortfarande ägare av en svullnad stor som en studsboll ... |
|
 |
| jag kommer! :) |
| Skrivet av: | Löwis [2006-06-10 14:55] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Björne [2006-06-10 12:11] | |
|
 |
| Jag vill vara med!!! |
|
 |
| 16 av 44 st av Jukolas löpare är anm. till tisdagens träning, som är den sista inför den "stora tävlingen". Är resten redan i så bra form att de inte behöver träna när vi arrangerar Jukolaträning. Än går det att anm. sig på hemsidan eftersom kartorna ännu inte är tryckta. |
| Skrivet av: | stina [2006-06-09 19:57] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | stefan [2006-06-09 11:36] | |
|
 |
| Jag ska till Torsby på tisdagen och kommer inte kunna hjälpa till med utsättning då jag inte vet när jag kommer hem. Hoppas hinna hem till träningen! |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Hempa [2006-06-08 9:39] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Patrik [2006-06-08 7:36] | |
|
 |
| Kommer inte, kom på att det är på tisdag vi skulle ha grillkväll med jobbet. |
| Skrivet av: | Calle [2006-06-07 20:46] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | H-G [2006-06-07 20:36] | |
|
 |
| Hinner jag , så kommer jag. |
| Skrivet av: | Sus [2006-06-07 19:53] | |
|
 |
| Jag kommer gärna! |
| Skrivet av: | Lill-garpen [2006-06-07 15:09] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Axel [2006-06-07 13:34] | |
|
 |
| Siktar på att komma. |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-06-07 13:18] | |
|
 |
| Jag hoppas att jag kommer. |
| Skrivet av: | Anders [2006-06-07 10:55] | |
|
 |
| Jag kommer... |
| Skrivet av: | Öberg [2006-06-07 10:19] | |
|
 |
| Jag kommer. Kan säkert ta in några kontroller. |
|
 |
| Bra Stefan. Vi träffas 100 m V Harsprånget längs vägen Hallskogsvallen - Klockhammar kl 16,30 på tisdag. Jag tar med matreial. |
| Skrivet av: | stefan [2006-06-07 7:18] | |
|
 |
| Jag kommer. Kan vara där från 16:30 och hjälpa till med utsättning. |
|
 |
| Oskar och Kristin kommer. |
| Skrivet av: | Kattis [2006-06-06 20:58] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Roland Fjellström [2006-06-06 20:58] | |
|
 |
| Jag och Frida kommer och springer tillsammans. Vi tar gärna en karta var. |
| Skrivet av: | Tommy [2006-06-06 20:31] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Garpen [2006-06-06 19:19] | |
|
 |
| Jag kommer, och e med på mitt eget namns mästerskap! |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-06-06 12:02] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-06-06 10:22] | |
|
 |
| Låter kul, jag kommer! |
|
|
|
 |