 |
|
| Skrivet av: | culin [2006-05-31 8:34] | |
|
 |
| culin>> Blir svårt att komma ikväll (onsdag), så räkna inte med mig. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-30 23:11] | |
|
 |
| Jag kan nog försöka dyka upp imorgon onsdag också |
| Skrivet av: | culin [2006-05-30 16:40] | |
|
 |
| culin>> Kommer! |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-05-30 16:11] | |
|
 |
Kommer.
|
| Skrivet av: | Öberg [2006-05-30 14:23] | |
|
 |
| Jag har kvällsmöte idag, men kommer famåt 19. Får se om det finns något att göra då... |
| Skrivet av: | Hempa [2006-05-30 13:58] | |
|
 |
| Jag kommer idag! |
| Skrivet av: | Emma [2006-05-30 12:48] | |
|
 |
| Jag kommer i dag, tisdag. |
| Skrivet av: | culin [2006-05-30 9:58] | |
|
 |
Ev dyker jag också upp.
|
| Skrivet av: | Norman´s [2006-05-30 9:12] | |
|
 |
| 4 X Norman dyker upp idag. |
|
 |
| Jag kommer idag (tisdag). |
| Skrivet av: | Christina [2006-05-30 7:19] | |
|
 |
| Jag kommer idag |
| Skrivet av: | Feenie [2006-05-29 22:48] | |
|
 |
| kommer på tisdag |
| Skrivet av: | Kattis [2006-05-29 21:08] | |
|
 |
| Balken kommer o följer upp på tisdag, jag kommer och springer vilse på egen hand, så vill gärna ha en karta ;-) |
| Skrivet av: | dg [2006-05-29 20:43] | |
|
 |
| kommer på tisdag |
| Skrivet av: | Tommy [2006-05-29 17:30] | |
|
 |
| J´arrive mardi |
| Skrivet av: | Ollehe [2006-05-29 16:41] | |
|
 |
| Dimper ner onsdag. |
|
 |
| Dyker också upp på tisdag. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-05-29 11:31] | |
|
 |
| Räknar med att komma på tisdag. |
|
|
|
 |