INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/3)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: marie jönsson [2006-05-15 9:36]
Jag har anmält att jag kan vara prisutdelare mellan 19.15 och 20.30. Är det bara att dyka upp vid Gustavsvik och

Skrivet av: Ing-Marie Hugosson [2006-05-12 16:01]
Jag har redan blivit tilldelad en plats i målet. Det var någon som kontaktade oss direkt per telefon från VårRuskomittén och sen fick jag ett e-mail om att jag ska vara i målet senast kl 18.00.

Skrivet av: Nils-olov [2006-05-10 17:22]
Det blev konstigt när jag anmälde mig. Kommer till G-vik mellan 16-16.30 och kollar infart till G-vik. Är kvar till ca 18.30 när gatorna stängs.
Passar busshållplatser vid Rådhuset-Apoteket från 18.45 och frammåt