 |
|
|
 |
| är lite osäker på om jag kan den helgen, men är intresserad ännu så länge, är det ok att stå kvar på anmälningslistan? |
| Skrivet av: | culin [2006-05-08 9:42] | |
|
 |
| Jag har fått äran att springa veteranlaget, men har inte anmält mig via anmälningslisatn. Utan det skett via inlägg BoRot hade inne . Räcker det så? |
|
|
|
 |