 |
|
| Skrivet av: | Tomas E [2006-05-10 12:05] | |
|
 |
| Bana 1, tack. |
| Skrivet av: | Iva [2006-05-09 22:35] | |
|
 |
| bana 1 tack |
|
 |
| Jag byter gärna från bana 3 till bana 2. |
| Skrivet av: | C Öst [2006-05-09 20:41] | |
|
 |
| C Öst bana 2 tack |
| Skrivet av: | HNord [2006-05-09 18:53] | |
|
 |
| Lär inte kunna springa min bana 1, men hjälper gärna till med något. |
| Skrivet av: | Lars Ekström [2006-05-09 9:32] | |
|
 |
| Jag vill gärna springa bana 2 |
| Skrivet av: | scbinwi [2006-05-08 23:01] | |
|
 |
| En bana 2 passar nog mig i den form som jag har just nu. |
| Skrivet av: | Feenie [2006-05-08 22:10] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till. |
| Skrivet av: | Kerstin [2006-05-08 21:51] | |
|
 |
| Leif bana 2 och Ingela bana 3 |
| Skrivet av: | Louise Gustafsson [2006-05-08 21:22] | |
|
 |
| Jag vill springa bana 3 |
| Skrivet av: | Lasse H [2006-05-08 16:12] | |
|
 |
| Skulle vilja ha två ex. av bana 3 i utbildningssyfte. |
| Skrivet av: | dg [2006-05-08 12:54] | |
|
 |
| bana 1 |
|
 |
| Erik Lindgren bana 3 |
| Skrivet av: | Lasse A [2006-05-07 23:12] | |
|
 |
| jag vill springa bana 2. |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-05-07 20:45] | |
|
 |
| Jag vill höja ett varningens finger gällande vägförhållandena mellan Klockhammar och Blankhult (parkering på torsdag). Bitvis är vägen rejält dålig efter vintern och diverse skogsmaskiner/timmerbilar. På några ställen är varningspinnar utplacerade men det finns även en del "överraskningar". Kör försiktigt. |
| Skrivet av: | Gunnel [2006-05-07 20:41] | |
|
 |
| Bana 2 tack. |
| Skrivet av: | Jake [2006-05-07 20:41] | |
|
 |
| Bana 1 tack! |
| Skrivet av: | victoria [2006-05-07 17:43] | |
|
 |
| bana 2 tack |
| Skrivet av: | Balken [2006-05-07 16:29] | |
|
 |
| Bana 3 till Kattis |
| Skrivet av: | djN [2006-05-07 16:29] | |
|
 |
| Bana 1 |
|
 |
| Bana 3 för mig och Frida. |
| Skrivet av: | lovisa [2006-05-06 16:55] | |
|
 |
| bana två |
| Skrivet av: | Tommy [2006-05-06 15:57] | |
|
 |
| Ronja Oldin bana 3. |
|
 |
| Bana 2 för mig och bana 3 för Albin L, tack! |
| Skrivet av: | Emma [2006-05-04 17:06] | |
|
 |
| Bana 1, tack! |
| Skrivet av: | Björne [2006-05-04 16:31] | |
|
 |
| Bana 1 tack! |
| Skrivet av: | kristin [2006-05-03 19:53] | |
|
 |
| Bana 2 tack |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-05-03 12:03] | |
|
 |
| Bana 1 blir bra. |
| Skrivet av: | NormanK [2006-05-03 11:41] | |
|
 |
| Bana 2, Tack! |
| Skrivet av: | Joakim Lindholm, Hällen [2006-05-02 21:49] | |
|
 |
| Jag springer gärna bana 1, utom tävlan givetvis |
| Skrivet av: | Clobbis [2006-05-02 21:24] | |
|
 |
| Bana 2 blir bra för mig. Kan möjligtvis vara med på lite förarbete med SportIdent. |
| Skrivet av: | Groth [2006-05-02 20:23] | |
|
 |
| Bana 1 ser ut som mitt val |
| Skrivet av: | Balken [2006-05-02 16:44] | |
|
 |
| Vill försöka mig på bana1, tack. |
| Skrivet av: | matte [2006-05-02 16:03] | |
|
 |
| Bana 2 tack |
|
 |
| Bana 1, tack |
| Skrivet av: | fille [2006-05-02 15:26] | |
|
 |
| bana 2 |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-05-02 12:21] | |
|
 |
| Finns det SI-brickor att låna/hyra den kvällen? |
| Skrivet av: | Anders [2006-05-02 11:40] | |
|
 |
| Jag springen gärna bana 1 |
| Skrivet av: | Löken [2006-05-02 10:34] | |
|
 |
| Bana 1 för mig, tackar :) |
| Skrivet av: | fimpen [2006-05-02 9:55] | |
|
 |
| Jag vill springa bana 1!!!!! |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-05-02 9:47] | |
|
 |
| Bana 3 för Gizmo Holmström. |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-05-02 9:34] | |
|
 |
| Bana 2 tack! |
| Skrivet av: | frippe [2006-05-02 8:26] | |
|
 |
| Bana 1 |
| Skrivet av: | Peiza [2006-05-01 23:32] | |
|
 |
| Jag är gärna med och springer på sportident, anmäler mig därför även som sportidentfixare! :) |
| Skrivet av: | stefan [2006-05-01 22:22] | |
|
 |
Stefan bana 1 Susanne bana 3 |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-05-01 21:16] | |
|
 |
| Weine bana 1. Eleonor bana 2. |
|
 |
| Bana 2,tack. |
| Skrivet av: | beh [2006-05-01 20:48] | |
|
 |
| Bana 1, tack. |
| Skrivet av: | hnord [2006-05-01 20:31] | |
|
 |
| Bana 1, det ser jag fram mot. |
|
 |
| Oskar & Kristin springer gärna bana 1. |
1 2 [Nästa sida>>] |
|
|
 |