INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/17)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Emma [2006-04-25 17:12]
Jag kan tyvärr inte komma på onsdag. Hade missat att det var 10-mila möte då.

Skrivet av: ollehe [2006-04-25 14:20]
Kommer by bike Onsdag 18.00

Skrivet av: gunnelost [2006-04-25 7:51]
Viktoria Silfverdal>> Det kommer säkert att finnas plats i bilar från Karlslund. Många av ungdomarna med föräldrar kommer dit för samåkning.

Skrivet av: Iva [2006-04-24 22:37]
jag är med på tisdag, kan skugga en stund, vill hinna träna själv sen också.

Skrivet av: Viktoria Silfverdal [2006-04-24 21:48]
jag kan komma på tisdag, nån som jag kan åka med från väster (typ risbergska eller karlslund)?

Skrivet av: Johan Ericsson [2006-04-24 21:36]
larshellstrandh>> jag byter gärna till onsdag om det behöver balanseras upp.

Skrivet av: peter johansson [2006-04-24 17:38]
peter kommer onsdag

Skrivet av: Emma [2006-04-24 16:42]
Jag kommer på onsdag

Skrivet av: lovisa [2006-04-24 16:15]
kristin, victoria och jag kommer på onsdag.

Skrivet av: larshellstrandh [2006-04-24 14:25]
Nu ser tisdag riktigt bra ut. Några fler på onsdag vore inte helt fel. Ett stort från våra ungdomar till er som ställer upp.

Skrivet av: Tommy [2006-04-24 14:24]
Jag kommer onsdag.

Skrivet av: sara.ö [2006-04-24 12:50]
Jag och Per är med på tisdag men det kanske du hade räknat med. Jag har ju hand om träningen.

Skrivet av: stefan [2006-04-24 11:46]
Kommer tisdag

Skrivet av: dg [2006-04-24 11:00]
Kommer på tisdag.

Skrivet av: Per Sjögren [2006-04-24 10:41]
Tisdag får funka.

Skrivet av: Feenie [2006-04-24 10:36]
jag kan hjälpa till på tisdag

Skrivet av: Johan Ericsson [2006-04-24 10:30]
jag kan hjälpa till imorgon.