 |
|
| Skrivet av: | C-G [2006-04-13 10:00] | |
|
 |
| 1:a inlägget kommer efter Påsk. |
| Skrivet av: | HNord [2006-04-12 20:27] | |
|
 |
| Kul idé! Ser redan fram mot första avsnittet.... |
|
 |
Låter som ett mycket bra initiativ CG, ser fram mot intressant läsning! Om man får komma med önskemål skulle jag vilja sätta upp Ugglestenarna på listan. Misstänker att det var istiden som släpade hit dem, men varifrån kommer namnet?
Däremot håller jag inte med om att vi har dålig debatt på sidan, möjligtvis dåligt med debatt. Lite diskussion håller liv i hemsidan och klubben tycker jag. Däremot håller jag med om att obefogad kritik kan man hålla sig ifrån och befogad kritik kan oftast framföras mycket bättre än via hemsidan. |
| Skrivet av: | fimpen [2006-04-08 21:32] | |
|
 |
| Kul idé, ser fram mot mycket intressant läsning här framöver! |
|
|
|
 |