INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/4)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: C-G [2006-04-13 10:00]
1:a inlägget kommer efter Påsk.

Skrivet av: HNord [2006-04-12 20:27]
Kul idé! Ser redan fram mot första avsnittet....

Skrivet av: da Silva [2006-04-08 23:05]
Låter som ett mycket bra initiativ CG, ser fram mot intressant läsning! Om man får komma med önskemål skulle jag vilja sätta upp Ugglestenarna på listan. Misstänker att det var istiden som släpade hit dem, men varifrån kommer namnet?

Däremot håller jag inte med om att vi har dålig debatt på sidan, möjligtvis dåligt med debatt. Lite diskussion håller liv i hemsidan och klubben tycker jag. Däremot håller jag med om att obefogad kritik kan man hålla sig ifrån och befogad kritik kan oftast framföras mycket bättre än via hemsidan.

Skrivet av: fimpen [2006-04-08 21:32]
Kul idé, ser fram mot mycket intressant läsning här framöver!