 |
|
| Skrivet av: | Lars Ekström [2006-06-26 8:23] | |
|
 |
| Om det blir något H55-lag kan jag kanske genomföra en sträcka. |
| Skrivet av: | culin [2006-06-23 23:07] | |
|
 |
| Jag anmäler mig som frivillig att springa någon sträcka om jag nu platsar. Är såååå sugen på att göra en insats för klubben. |
| Skrivet av: | Anders U [2006-06-22 9:07] | |
|
 |
| Har inte tränat sedan 26/4 (eller ännu tidigare) så jag skulle vilja sätta mig som övertalningsbar istället för intresserad eftersom jag troligen bara drar ner medelåldern och inte kommer att tillföra så mycket. |
| Skrivet av: | Widdas [2006-06-19 17:55] | |
|
 |
| Jag kan springa, förlåt, genomföra en sträcka i ett H55-lag. Känner inte för H43. Är alldeles för otränad för det. |
| Skrivet av: | Pontan [2006-06-08 9:02] | |
|
 |
| Jag kan tänka mig en kort sträcka |
| Skrivet av: | BoRot [2006-06-07 22:40] | |
|
 |
| Nej jag vet ordningen är på intet sätt fastställd. |
| Skrivet av: | H-G [2006-06-07 20:22] | |
|
 |
| Jag deltar med nöje i H-43 kavlen , men natt är ingenting för mig. |
|
 |
Jag måste tyvärr dra mig ur, skall närvara vid ett bröllop. Därmed torde medelåldern dramatiskt stiga. |
| Skrivet av: | M&M [2006-05-25 8:45] | |
|
 |
| Kul med ett så ungt gubblag, men är vi inte under 43 år i snitt med nuvarande intresseanmälan. Någon som har födelseåren på oss och kan räkna. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-05-24 21:13] | |
|
 |
| Tyvärr, jag skrev att jag inte är hemma och kan springa 43-kaveln. |
| Skrivet av: | BoRot [2006-05-03 19:04] | |
|
 |
| Kajsa> Mötet i morgon avgör några saker. |
| Skrivet av: | M&M [2006-05-03 17:43] | |
|
 |
| är ju anmäld till femdagars så i år får det bli gubbtiomilastart. |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-05-03 13:24] | |
|
 |
1. Jukola-mötet på söndag - gäller det även oss? 2. Fjärde kvinna i damlaget - Christina W-L, eller? |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-05-02 21:39] | |
|
 |
| Jag kan vara reserv till Jokula (kort sträcka). Kan ej springa 43-kaveln, är på Fårö då. |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-04-11 22:45] | |
|
 |
| Har kollat läget inför 43-kavlen. Jag kan inte springa den. |
| Skrivet av: | BoRot [2006-04-11 22:39] | |
|
 |
| Culin>Du kan sikta in dig på jukkola |
| Skrivet av: | culin [2006-04-11 20:25] | |
|
 |
Är med på Jukkola om jag platsar. 43-kavlen är lite svårare att lämna besked.
|
| Skrivet av: | ingernicolas [2006-04-10 21:46] | |
|
 |
Är intresserad av båda men vet inte om jag är hemma vid tiden för 43-kaveln. /Inger |
| Skrivet av: | Pecka [2006-04-10 15:48] | |
|
 |
| Jukkola kortsträcka eller coach. Otränad men tänker jobba på det efter 10MILA. |
|
 |
| Intresserad av 43-kavlen om det är aktuellt. |
|
 |
| CWL och alla andra följ resp.länk |
| Skrivet av: | frippe [2006-04-10 8:44] | |
|
 |
| Anmäler mig till båda två. |
| Skrivet av: | Hagge [2006-04-10 8:24] | |
|
 |
| 43-kavlen är jag intresserad av... |
| Skrivet av: | Palmer [2006-04-09 22:22] | |
|
 |
| Borde kunna träna upp mig till 43-kavlen d v s intresserad..... |
|
 |
| Jag är intresserad av båda, men när i juni går Jukola mera exakt? |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-04-09 9:33] | |
|
 |
| Jag är till att börja med intresserad av Jukola. 43-kavlen avvaktar jag med. Min sambo kan/vill/får köra buss. Bara så att ni vet. |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-04-08 18:04] | |
|
 |
Är intresserad av båda två,(trots att jag "numera kallas motionär") Återstår och se om jag blir ledig från mitt jobb, eftersom jag jobbar varannan helg. |
| Skrivet av: | BoRot [2006-04-08 17:12] | |
|
 |
| Ari>>Rätt och rättat |
| Skrivet av: | Ari [2006-04-08 15:12] | |
|
 |
| Är mkt intresserad av båda två! Som tur är Bosse lite för het på gröten:jukola går i Juni.... |
| Skrivet av: | NormanK [2006-04-08 14:36] | |
|
 |
| Kerstin är intresserad av att delta i båda två ! |
|
 |
| Vid Jukola 2005 fick H-G, Widde och jag en utmaning från tjejerna att vid 2006 års Jukola så ska tjejerna springa den stora kaveln och utmanar oss H45 och äldre om äran att vara först i mål. Kontakta Widde om du kan tänka dig att vara med och anta tjejernas utmaning. Jukola går 17-18 juni lite utanför Åbo. |
| Skrivet av: | Anders U [2006-04-07 21:58] | |
|
 |
| 43-kavlen låter intressant. |
|
 |
| Jag menar OL inte POL |
|
 |
| Jag ställer upp om alternativet är att ni inte kan delta på grund av för få deltagare, annars är jag rädd att mina POL-kunskaper inte är tillräckliga ännu. |
|
|
|
 |