INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/34)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Lars Ekström [2006-06-26 8:23]
Om det blir något H55-lag kan jag kanske genomföra en sträcka.

Skrivet av: culin [2006-06-23 23:07]
Jag anmäler mig som frivillig att springa någon sträcka om jag nu platsar. Är såååå sugen på att göra en insats för klubben.

Skrivet av: Anders U [2006-06-22 9:07]
Har inte tränat sedan 26/4 (eller ännu tidigare) så jag skulle vilja sätta mig som övertalningsbar istället för intresserad eftersom jag troligen bara drar ner medelåldern och inte kommer att tillföra så mycket.

Skrivet av: Widdas [2006-06-19 17:55]
Jag kan springa, förlåt, genomföra en sträcka i ett H55-lag. Känner inte för H43. Är alldeles för otränad för det.

Skrivet av: Pontan [2006-06-08 9:02]
Jag kan tänka mig en kort sträcka

Skrivet av: BoRot [2006-06-07 22:40]
Nej jag vet ordningen är på intet sätt fastställd.

Skrivet av: H-G [2006-06-07 20:22]
Jag deltar med nöje i H-43 kavlen , men natt är ingenting för mig.

Skrivet av: bjornlindgren [2006-05-25 10:30]
Jag måste tyvärr dra mig ur, skall närvara vid ett bröllop.
Därmed torde medelåldern dramatiskt stiga.

Skrivet av: M&M [2006-05-25 8:45]
Kul med ett så ungt gubblag, men är vi inte under 43 år i snitt med nuvarande intresseanmälan. Någon som har födelseåren på oss och kan räkna.

Skrivet av: Birgitta a [2006-05-24 21:13]
Tyvärr, jag skrev att jag inte är hemma och kan springa 43-kaveln.

Skrivet av: BoRot [2006-05-03 19:04]
Kajsa> Mötet i morgon avgör några saker.

Skrivet av: M&M [2006-05-03 17:43]
är ju anmäld till femdagars så i år får det bli gubbtiomilastart.

Skrivet av: Kajsa [2006-05-03 13:24]
1. Jukola-mötet på söndag - gäller det även oss?
2. Fjärde kvinna i damlaget - Christina W-L, eller?

Skrivet av: birgitta a [2006-05-02 21:39]
Jag kan vara reserv till Jokula (kort sträcka). Kan ej springa 43-kaveln, är på Fårö då.

Skrivet av: Kajsa [2006-04-11 22:45]
Har kollat läget inför 43-kavlen. Jag kan inte springa den.

Skrivet av: BoRot [2006-04-11 22:39]
Culin>Du kan sikta in dig på jukkola

Skrivet av: culin [2006-04-11 20:25]
Är med på Jukkola om jag platsar. 43-kavlen är lite svårare att lämna besked.

Skrivet av: ingernicolas [2006-04-10 21:46]
Är intresserad av båda men vet inte om jag är hemma vid tiden för 43-kaveln.
/Inger

Skrivet av: Pecka [2006-04-10 15:48]
Jukkola kortsträcka eller coach. Otränad men tänker jobba på det efter 10MILA.

Skrivet av: bjornlindgren [2006-04-10 12:57]
Intresserad av 43-kavlen om det är aktuellt.

Skrivet av: bomagnusson [2006-04-10 10:21]
CWL och alla andra följ resp.länk

Skrivet av: frippe [2006-04-10 8:44]
Anmäler mig till båda två.

Skrivet av: Hagge [2006-04-10 8:24]
43-kavlen är jag intresserad av...

Skrivet av: Palmer [2006-04-09 22:22]
Borde kunna träna upp mig till 43-kavlen d v s intresserad.....

Skrivet av: Christina WL [2006-04-09 22:08]
Jag är intresserad av båda, men när i juni går Jukola mera exakt?

Skrivet av: Kajsa [2006-04-09 9:33]
Jag är till att börja med intresserad av Jukola. 43-kavlen avvaktar jag med. Min sambo kan/vill/får köra buss. Bara så att ni vet.

Skrivet av: Hans-Göran [2006-04-08 18:04]
Är intresserad av båda två,(trots att jag "numera kallas motionär")
Återstår och se om jag blir ledig från mitt jobb, eftersom jag jobbar varannan helg.

Skrivet av: BoRot [2006-04-08 17:12]
Ari>>Rätt och rättat

Skrivet av: Ari [2006-04-08 15:12]
Är mkt intresserad av båda två! Som tur är Bosse lite för het på gröten:jukola går i Juni....

Skrivet av: NormanK [2006-04-08 14:36]
Kerstin är intresserad av att delta i båda två !

Skrivet av: Nils-Olov [2006-04-07 23:27]
Vid Jukola 2005 fick H-G, Widde och jag en utmaning från tjejerna att vid 2006 års Jukola så ska tjejerna springa den stora kaveln och utmanar oss H45 och äldre om äran att vara först i mål. Kontakta Widde om du kan tänka dig att vara med och anta tjejernas utmaning. Jukola går 17-18 juni lite utanför Åbo.

Skrivet av: Anders U [2006-04-07 21:58]
43-kavlen låter intressant.

Skrivet av: Roland F [2006-04-07 21:43]
Jag menar OL inte POL

Skrivet av: Roland F [2006-04-07 21:42]
Jag ställer upp om alternativet är att ni inte kan delta på grund av för få deltagare, annars är jag rädd att mina POL-kunskaper inte är tillräckliga ännu.