INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/30)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: matte [2006-04-06 21:04]
jag kommer

Skrivet av: birgitta a [2006-04-06 20:46]
Birgitta A. Äter hemma.

Skrivet av: Emma A [2006-04-06 20:33]
Jag kommer och springar

Skrivet av: Hans-Göran [2006-04-06 16:57]
Jag dyker upp, äter lunch hemma.

Skrivet av: Hempa [2006-04-06 15:47]
Jag kommer också!

Skrivet av: Brynäs [2006-04-06 15:13]
Jag kommer och tar med mig huldran. Äter gör vi hemma men tack ändå.

Skrivet av: Christina [2006-04-06 11:37]
Jag kommer också, men bara på träningen.

Skrivet av: Gunnel [2006-04-06 11:09]
Två barn och en vuxen till.

Skrivet av: iva [2006-04-06 8:22]
kommer gärna till träningen om det inte är för sent att anmäla sig.. behöver inte hela 10 banor ;)

Skrivet av: Jocke, Hällen [2006-04-05 22:02]
Jag är gärna med på träningen!

Skrivet av: Gunnel [2006-04-05 20:53]
För att ha allt på ett ställe för jag in alla från ungdomsgruppen här också.
Nuläget är: 17 barn som vill springa samt 10 föräldrar varav en del hjälper till med lunchen i stället för att springa. Alla utom en äter lunch.

Skrivet av: Öberg [2006-04-05 16:44]
larshellstrandh>> Räkna med anmälan till rallyt= anmälan till lunchen. Om det är OK. Tror alla är hungriga efter 7 rundor.....

Skrivet av: Sus [2006-04-05 16:29]
Som vi meddelade tidigare vill Linda, Sara K, Kattis, Sandra och Sus springa Rally-ol men vi hoppar över maten.

Skrivet av: larshellstrandh [2006-04-05 14:53]
7 banor får det bli. Ville någon "äldre än BarriBrallan" äta köttfärssås och spagetti efter målgång? Eller är det självklart att anm till rallyt = anm till lunchen?

Skrivet av: Kattis [2006-04-05 14:37]
Kattis, Sara K, Sus, Sandra och Linda kommer gärna på lördag och springer rally-ol, hoppas det är ok.

Skrivet av: Piraten [2006-04-05 13:46]
Jag kommer gärna! 7-banor blir bra för mig också.

Skrivet av: Peiza [2006-04-05 11:33]
Kommer troligtvis, om jag orkar upp efter nattträningen.

Skrivet av: C-G [2006-04-04 22:32]
Sara o Ch kommer

Skrivet av: kristin [2006-04-04 22:11]
Ja kommer =D

Skrivet av: stefan [2006-04-04 22:00]
Jag kommer, räcker gott med max 7 banor. ev kommer Lillebror med också.

Skrivet av: Sara+Per [2006-04-04 21:30]
Vi kommer. 6-7 banor räcker gott !

Skrivet av: dg [2006-04-04 20:20]
Jag, Nettan, Thomas och Christer kommer.

Skrivet av: beh [2006-04-04 19:47]
Fredrik kommer.

Skrivet av: birgitta a [2006-04-04 17:33]
Birgitta A kommer.

Skrivet av: da Silva [2006-04-04 17:30]
Oskar + Kristin kommer och springer, men 10 banor är absolut inte nödvändigt för vår skull. Dom som vill träna mycket har förhoppningsvis sprungit Natt-OL på fredagskvällen.

Skrivet av: Victoria [2006-04-04 17:10]
Jag kommer! :)

Skrivet av: NormanK [2006-04-04 17:00]
Kerstin kommer !!

Skrivet av: stina [2006-04-04 16:08]
jag kommer!

Skrivet av: peterjohansson [2006-04-04 15:54]
peter kommer:0

Skrivet av: lovisa [2006-04-04 15:42]
Kommer :)