 |
|
| Skrivet av: | matte [2006-04-06 21:04] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-04-06 20:46] | |
|
 |
| Birgitta A. Äter hemma. |
| Skrivet av: | Emma A [2006-04-06 20:33] | |
|
 |
| Jag kommer och springar |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-04-06 16:57] | |
|
 |
| Jag dyker upp, äter lunch hemma. |
| Skrivet av: | Hempa [2006-04-06 15:47] | |
|
 |
| Jag kommer också! |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-04-06 15:13] | |
|
 |
| Jag kommer och tar med mig huldran. Äter gör vi hemma men tack ändå. |
| Skrivet av: | Christina [2006-04-06 11:37] | |
|
 |
| Jag kommer också, men bara på träningen. |
| Skrivet av: | Gunnel [2006-04-06 11:09] | |
|
 |
| Två barn och en vuxen till. |
| Skrivet av: | iva [2006-04-06 8:22] | |
|
 |
| kommer gärna till träningen om det inte är för sent att anmäla sig.. behöver inte hela 10 banor ;) |
| Skrivet av: | Jocke, Hällen [2006-04-05 22:02] | |
|
 |
| Jag är gärna med på träningen! |
| Skrivet av: | Gunnel [2006-04-05 20:53] | |
|
 |
För att ha allt på ett ställe för jag in alla från ungdomsgruppen här också. Nuläget är: 17 barn som vill springa samt 10 föräldrar varav en del hjälper till med lunchen i stället för att springa. Alla utom en äter lunch. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-04-05 16:44] | |
|
 |
| larshellstrandh>> Räkna med anmälan till rallyt= anmälan till lunchen. Om det är OK. Tror alla är hungriga efter 7 rundor..... |
| Skrivet av: | Sus [2006-04-05 16:29] | |
|
 |
| Som vi meddelade tidigare vill Linda, Sara K, Kattis, Sandra och Sus springa Rally-ol men vi hoppar över maten. |
|
 |
| 7 banor får det bli. Ville någon "äldre än BarriBrallan" äta köttfärssås och spagetti efter målgång? Eller är det självklart att anm till rallyt = anm till lunchen? |
| Skrivet av: | Kattis [2006-04-05 14:37] | |
|
 |
| Kattis, Sara K, Sus, Sandra och Linda kommer gärna på lördag och springer rally-ol, hoppas det är ok. |
| Skrivet av: | Piraten [2006-04-05 13:46] | |
|
 |
| Jag kommer gärna! 7-banor blir bra för mig också. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-04-05 11:33] | |
|
 |
| Kommer troligtvis, om jag orkar upp efter nattträningen. |
| Skrivet av: | C-G [2006-04-04 22:32] | |
|
 |
| Sara o Ch kommer |
| Skrivet av: | kristin [2006-04-04 22:11] | |
|
 |
| Ja kommer =D |
| Skrivet av: | stefan [2006-04-04 22:00] | |
|
 |
| Jag kommer, räcker gott med max 7 banor. ev kommer Lillebror med också. |
| Skrivet av: | Sara+Per [2006-04-04 21:30] | |
|
 |
| Vi kommer. 6-7 banor räcker gott ! |
| Skrivet av: | dg [2006-04-04 20:20] | |
|
 |
| Jag, Nettan, Thomas och Christer kommer. |
| Skrivet av: | beh [2006-04-04 19:47] | |
|
 |
| Fredrik kommer. |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-04-04 17:33] | |
|
 |
| Birgitta A kommer. |
|
 |
| Oskar + Kristin kommer och springer, men 10 banor är absolut inte nödvändigt för vår skull. Dom som vill träna mycket har förhoppningsvis sprungit Natt-OL på fredagskvällen. |
|
 |
| Jag kommer! :) |
| Skrivet av: | NormanK [2006-04-04 17:00] | |
|
 |
| Kerstin kommer !! |
| Skrivet av: | stina [2006-04-04 16:08] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | peterjohansson [2006-04-04 15:54] | |
|
 |
| peter kommer:0 |
| Skrivet av: | lovisa [2006-04-04 15:42] | |
|
 |
| Kommer :) |
|
|
|
 |