INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/23)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Öberg [2006-04-05 10:29]
Onsdag och Fredag. (Eventuellt Söndag).

Skrivet av: beh [2006-04-04 19:52]
Jag kommer onsdag och fredag.

Skrivet av: Snorkfröken [2006-04-04 18:21]
Mina två bröder vill springa i Åsbro 7 och 9 april.

Skrivet av: Patrik [2006-04-04 15:53]
Kommer onsdag och söndag..Måste jobba fre,lör.

Skrivet av: pontan [2006-04-04 9:35]
siktar på att delta både fredag och söndag.

Skrivet av: pettson [2006-04-04 8:29]
Jag är intresserad av a tt vara med den 9:e...

Skrivet av: stefan [2006-04-03 11:36]
Patrik>>Klart jag har det under kontroll... men vi flyttar tiden till 16:50 :)

Skrivet av: Patrik [2006-04-03 11:13]
Stefan>> Tror du verkligen 17,50 i Karslund räcker om starten i Arboga går kl 18,00? Jag tycker det verkar lite ont om tid, men du har säkert läget under kontroll =)

Skrivet av: Björne [2006-04-01 16:41]
Jag vill vara med på mötet och kanske Rally-OL

Skrivet av: Snorkfröken [2006-03-29 18:09]
Jag tänkte springa Start-milen

Skrivet av: Patrik [2006-03-29 12:25]
Ser att det är riktigt många vassa löpare föranmälda, Enhörna kommer med ett par heta löpare. Själv är man tilldelad nr 4, måste va seedat =)

Skrivet av: stefan [2006-03-29 11:08]
Holma>>Du är involverad..jag ringer dig.(försöker igen)

Skrivet av: Holma [2006-03-29 9:23]
Stefan>>> Jag siktar på EK:s träning den 5/4 samt lockas även av träningarna nere i Sydnärke på fedag 7/4 samt söndag 9/4. Hur har du/vi tänkt med kartor/banor till dessa träningar? Hör av dig om jag är involverad på ngt sätt....

Skrivet av: stefan [2006-03-28 22:55]
Enligt säkra källor så kommer det tufft motstånd från ett 10 tal löpare från SNO.

Skrivet av: C-G [2006-03-28 15:57]
Christer vill springa klass 6 (P-19) 5 km

Skrivet av: Öberg [2006-03-28 15:29]
Är med i Arboga.

Skrivet av: Piraten [2006-03-28 9:51]
Jag vill vara med på samtliga träningarna, även Startmilen

Skrivet av: da Silva [2006-03-28 8:50]
Oskar är gärna med både på Startmilen och i Arboga.

Skrivet av: larshellstrandh [2006-03-28 8:34]
Det kommer dessutom att finnas en Rally-OL lördag 8 april, c:a 10 spec.sträckor ā c:a 1 km + lite transportsträckor (ngt kortare än senast) med utgångspunkt från klubbstugan. Tillsammans med våra ungdomar som extra bonus.

Skrivet av: Peiza [2006-03-28 8:27]
Räknar med att vara med på allt

Skrivet av: Calle [2006-03-28 7:37]
Jag skulle vilja vara med i Arboga..

Skrivet av: stefan [2006-03-27 23:20]
Jag springer Arboga, springer även startmilen.

Skrivet av: Patrik [2006-03-27 23:14]
Jag är anmäld sen tidigare med KFUM Örebro Orientering som klubb.

Springer gärna i Arboga nästa tisdag.