 |
|
| Skrivet av: | Öberg [2006-04-05 10:29] | |
|
 |
| Onsdag och Fredag. (Eventuellt Söndag). |
| Skrivet av: | beh [2006-04-04 19:52] | |
|
 |
| Jag kommer onsdag och fredag. |
|
 |
| Mina två bröder vill springa i Åsbro 7 och 9 april. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-04 15:53] | |
|
 |
| Kommer onsdag och söndag..Måste jobba fre,lör. |
| Skrivet av: | pontan [2006-04-04 9:35] | |
|
 |
| siktar på att delta både fredag och söndag. |
| Skrivet av: | pettson [2006-04-04 8:29] | |
|
 |
| Jag är intresserad av a tt vara med den 9:e... |
| Skrivet av: | stefan [2006-04-03 11:36] | |
|
 |
| Patrik>>Klart jag har det under kontroll... men vi flyttar tiden till 16:50 :) |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-03 11:13] | |
|
 |
| Stefan>> Tror du verkligen 17,50 i Karslund räcker om starten i Arboga går kl 18,00? Jag tycker det verkar lite ont om tid, men du har säkert läget under kontroll =) |
| Skrivet av: | Björne [2006-04-01 16:41] | |
|
 |
| Jag vill vara med på mötet och kanske Rally-OL |
|
 |
| Jag tänkte springa Start-milen |
| Skrivet av: | Patrik [2006-03-29 12:25] | |
|
 |
| Ser att det är riktigt många vassa löpare föranmälda, Enhörna kommer med ett par heta löpare. Själv är man tilldelad nr 4, måste va seedat =) |
| Skrivet av: | stefan [2006-03-29 11:08] | |
|
 |
| Holma>>Du är involverad..jag ringer dig.(försöker igen) |
| Skrivet av: | Holma [2006-03-29 9:23] | |
|
 |
| Stefan>>> Jag siktar på EK:s träning den 5/4 samt lockas även av träningarna nere i Sydnärke på fedag 7/4 samt söndag 9/4. Hur har du/vi tänkt med kartor/banor till dessa träningar? Hör av dig om jag är involverad på ngt sätt.... |
| Skrivet av: | stefan [2006-03-28 22:55] | |
|
 |
| Enligt säkra källor så kommer det tufft motstånd från ett 10 tal löpare från SNO. |
| Skrivet av: | C-G [2006-03-28 15:57] | |
|
 |
| Christer vill springa klass 6 (P-19) 5 km |
| Skrivet av: | Öberg [2006-03-28 15:29] | |
|
 |
| Är med i Arboga. |
| Skrivet av: | Piraten [2006-03-28 9:51] | |
|
 |
| Jag vill vara med på samtliga träningarna, även Startmilen |
|
 |
| Oskar är gärna med både på Startmilen och i Arboga. |
|
 |
| Det kommer dessutom att finnas en Rally-OL lördag 8 april, c:a 10 spec.sträckor ā c:a 1 km + lite transportsträckor (ngt kortare än senast) med utgångspunkt från klubbstugan. Tillsammans med våra ungdomar som extra bonus. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-03-28 8:27] | |
|
 |
| Räknar med att vara med på allt |
| Skrivet av: | Calle [2006-03-28 7:37] | |
|
 |
| Jag skulle vilja vara med i Arboga.. |
| Skrivet av: | stefan [2006-03-27 23:20] | |
|
 |
| Jag springer Arboga, springer även startmilen. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-03-27 23:14] | |
|
 |
Jag är anmäld sen tidigare med KFUM Örebro Orientering som klubb.
Springer gärna i Arboga nästa tisdag. |
|
|
|
 |