 |
|
| Skrivet av: | Anne Eriksson [2006-04-10 15:30] | |
|
 |
Det har kört ihop sig lite så jag har lite problem att komma ikväll. Såg att jag inte var uppskriven på listan så det kanske inte gör så mycket. |
|
 |
| Jag kan komma på måndagskvällen |
| Skrivet av: | Olof Källman [2006-04-05 8:29] | |
|
 |
| Kommer på söndagen pass 2 |
| Skrivet av: | pontan [2006-04-04 9:33] | |
|
 |
| Jag kommer på lördagen, pass 1 |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-04-03 21:00] | |
|
 |
| Jag kommer söndag pass 2. |
| Skrivet av: | Håkan [2006-04-03 19:38] | |
|
 |
| Jag kommer på söndag, pass 2 13.00 - 16.00 |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-03 11:20] | |
|
 |
| Söndag pass 2. Kommer såfort förmiddagsträningen i Hallsberg är avklarad och man hunnit få i sig lite mat. |
| Skrivet av: | Malin Halldin [2006-04-02 21:15] | |
|
 |
| Jag kommer på lördagen, pass 1 |
| Skrivet av: | BoRot [2006-04-01 11:08] | |
|
 |
| Annica & Bo kommer onsd kväll samt förhoppningsvis sönd pass 1 med reservation för ev arbete sönd. |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-03-30 20:51] | |
|
 |
| Weine o Eleonor söndag pass 2 |
| Skrivet av: | krjed [2006-03-29 20:56] | |
|
 |
Vi kommer tisdag och onsdag kväll (11 och 12 april.) Kristina & Gösta |
| Skrivet av: | Peiza [2006-03-28 23:20] | |
|
 |
Lördag 8 april Pass 2 13:00 - 16:00 |
| Skrivet av: | Lina och Lars [2006-03-28 20:49] | |
|
 |
Lina >> Lördag pass 1 Lars >> Tisdag |
|
 |
Hej! Pass 1 lördag. Kommer även måndag, tisdag o onsdag . Gunilla Bergman |
|
 |
| Hej! Det var länge sedan jag gjorde något för orienteringen men har ni nytta av mig kan jag göra en insats på lördag förmiddag (8 april) |
| Skrivet av: | Emma [2006-03-27 21:57] | |
|
 |
| Jag kommer på måndag, men kommer kanske lite sent, ca 18:30. Kan ev fler dagar om det behövs. |
| Skrivet av: | Ari [2006-03-27 20:17] | |
|
 |
| Plockar av gipset på onsdagen så det passar bra att fira det på kvällen med plock. |
| Skrivet av: | stefan [2006-03-27 18:12] | |
|
 |
| Jag kan troligen på sö fm återkommer om det. |
| Skrivet av: | stefan [2006-03-27 18:11] | |
|
 |
| Stefan och Susanne kommer onsdag em. |
| Skrivet av: | HNord [2006-03-27 17:41] | |
|
 |
| Det verkar glest på tisdagen, jag kommer då. |
| Skrivet av: | Piraten [2006-03-27 16:55] | |
|
 |
Jag kan hjälpa till Lördag 8 april pass 2 samt onsdag 12 april
Sara Kalander kan hjälpa till onsdag 12 april |
| Skrivet av: | stina [2006-03-27 14:56] | |
|
 |
| jag kommer månadag kväll! |
| Skrivet av: | C-G Garpenlund [2006-03-27 14:32] | |
|
 |
| Måndag kväll passar mig |
| Skrivet av: | Barbro Carbonnier [2006-03-27 11:36] | |
|
 |
| Vi , Kristin, Henrik och Barbro, kommer måndag kväll - helst. |
|
 |
| Jag kan plocka måndag kväll. |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-03-26 22:37] | |
|
 |
| Jag kan jobba tisdag kväll. Slutar ca 17.45 och kommer så fort jag kan efter det. Om det krisar kan jag även jobba måndag kväll. |
|
 |
| Vi kan plocka måndag och onsdag kväll. Ing-Marie och Lars Hugosson |
| Skrivet av: | hooken [2006-03-26 18:10] | |
|
 |
| jag och cattis kan pass 2 söndag |
| Skrivet av: | Jenny Eriksson [2006-03-26 17:06] | |
|
 |
| jag och petra kommer på måndan |
| Skrivet av: | Öberg [2006-03-26 12:47] | |
|
 |
| Per o Sara: Pass 2, Söndag. |
| Skrivet av: | Christer Öst [2006-03-26 10:32] | |
|
 |
| Gunnel och jag tar passet på måndag kväll |
| Skrivet av: | Pecka [2006-03-25 18:17] | |
|
 |
Hans-Göran>> Härligt!
|
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-03-25 17:16] | |
|
 |
| Lördag, pass 2 |
| Skrivet av: | Pecka [2006-03-25 15:55] | |
|
 |
Följande har tidigare anmält sig för arbete med t ex plock: Malin Halldin, Håkan Bergman, Lina & Lasse Jonhed, Karin Sennvall, Sara Arlebo. Var snälla och meddela hä vilken tid ni kan jobba./Pecka |
|
|
|
 |