INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/39)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: ms-marvelnloxn [2022-05-26 1:06]
Ėčņņ Ėāđâåë (ņåđčāë) "Ėčņņ Ėāđâåë" [2022] Ņåđčāë Ėčņņ Ėāđâåë ņėîōđåōü îíëāéí áåņīëāōíî

Skrivet av: stina [2006-03-26 22:04]
tacktack för jätteroliga träningar!!

Skrivet av: dg [2006-03-24 20:27]
ulf hallmen>> Jag ritar med glädje in två extra kartor.

Skrivet av: fille [2006-03-24 17:27]
kanske dyker upp på någon träning iaf..

Skrivet av: da Silva [2006-03-24 17:04]
Uffe>>> Jag törs nog lova att ni är välkomna. Säg till om du vill låna skor. ;-)

Skrivet av: ulf hallmen [2006-03-24 16:43]
hej finns det möjlighet för ali å flintis att vara med på gunde ol om ingen karta finns kan vi följa john är det ok

Skrivet av: AA [2006-03-24 9:58]
Kör Stads-ol på söndag.

Skrivet av: viktoria s [2006-03-23 21:41]
är borta fredag o söndag, men skulle gärna vilja springa Gunde-OL. Äter ju vegetariskt, men kan ta med mig gräs om jag stannar på lunch ;)

Skrivet av: Sara G [2006-03-23 20:46]
Uppdaterat...Med på allt utom spinningen, men undrar om d e någon som har extra skidor att låna, storlek typ 39..?

Skrivet av: Birgitta A [2006-03-23 20:41]
Gunde-ol blir bra.

Skrivet av: Groth - Brobakken [2006-03-23 20:09]
Erik siktar på söndagens pass och hela familjen siktar på att vara med och vara sociala och äta på lördagen

Skrivet av: Kajsa [2006-03-23 12:00]
Finns det innebandyklubbor att låna eller är det någon som har en extra? Eller ska jag ta med min 15 år gamla trotjänare? (Vet inte ens var jag har den när jag tänker efter...)

Skrivet av: Christina [2006-03-23 11:11]
Jag vill vara med på gunde-ol o stads-ol

Skrivet av: Anders [2006-03-23 8:47]
Tillägg: Vill även vara med på kartteorin och då även lunchen på lördag!

Skrivet av: stefan [2006-03-22 21:40]
Spiningen blir kl 16, samling G-vik kl 15:45 på söndagen

Skrivet av: feenie [2006-03-22 17:12]
Jag vill vara med på söndagens aktiviteter.

Skrivet av: Skrållan [2006-03-22 16:45]
Vill vara med lördagens aktiviteter. Återkommer om söndagen.

Skrivet av: Pontan [2006-03-22 15:13]
kommer på stadsol + ev skidskytte

Skrivet av: C-G Garpenlund [2006-03-22 11:02]
Tomas Hallmen Kom du jag trycker en karta extra

Skrivet av: Tomas Hallmén [2006-03-22 10:55]
Får utbölingar deltaga på stadsorienteringen på söndag?

Skrivet av: HNord [2006-03-22 9:39]
Bara spinningen för mig tack.

Skrivet av: Jake [2006-03-21 21:16]
Jag är med på allt!

Skrivet av: sara g [2006-03-21 19:20]
Kanske med på innebandyn beroende på om jag hinner dit, medelar.
Med hela lördagen och söndag,antagligen ej med på spinnigen beroende på hur sent den blir. Tack!

Skrivet av: Hempa [2006-03-21 19:14]
Med på allt utom stads-ol!

Skrivet av: Christer lillGarpen [2006-03-21 18:58]
Vill vara med på allt men kan stå över spinningen ifall det är ont om platser

Skrivet av: Kristin j [2006-03-21 18:38]
Jag vill vara med på allt tack!

Skrivet av: skistar [2006-03-21 9:56]
Jag vill vara med på allt utom lördag f.m (Gunde-OL, kommer upp till kartteori - alltså ingen lunch för mig) och inomhuscyklingen söndag.

Skrivet av: Calle [2006-03-21 9:40]
Jag skulle vilja vara med på innebandy och Gunde-OL..

Skrivet av: Kajsa [2006-03-20 19:27]
Lite innebandy kanske skulle vara kul... Resten av helgen är jag bortrest.

Skrivet av: Anders [2006-03-20 17:20]
Innebandy och Gunde-OL!

Skrivet av: matte [2006-03-20 17:17]
Jag är med på Lördag:
Gunde-OL, Lunch och Kartteori
Söndag:
Stads-OL och spinning G-vik

Skrivet av: Snorkfröken [2006-03-20 16:45]
Med på allt

Skrivet av: sara.ö [2006-03-20 16:37]
Vill vara med på allt.

Skrivet av: stina ö [2006-03-20 16:33]
jag vill vara med på gunde-ol, lunch, kartteori, skidskytte och spinning tack!!

Skrivet av: Öberg [2006-03-20 12:39]
Jag är med på allt. (ev. blir det återbud till fredagen men det borde inte spela någon roll)

Skrivet av: stefan [2006-03-20 7:22]
Jag kör allt.
Till spinningen finns det 20 cyklar.

Skrivet av: Patrik [2006-03-19 23:38]
Fredag och söndag tack

Skrivet av: da Silva [2006-03-19 21:50]
Med på allt.

Skrivet av: Löken [2006-03-19 21:44]
Jag är "på" på allt förutom innebandyn...