INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/26)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: stefan [2006-02-12 15:16]
Passet är på ca 1h

Skrivet av: stefan [2006-02-12 15:10]
Sara.Matte med pappa>>bara dyka upp!

Skrivet av: matte [2006-02-12 12:27]
pappa och jag hänger med på spinning om det går bra ?

Skrivet av: på-g [2006-02-11 22:58]
jag kommer gärna på spinningen om d går bra...

Skrivet av: på-g [2006-02-11 22:57]
jag kommer gärna på spinningen om d går bra...

Skrivet av: stina [2006-02-11 17:38]
jag kommer gärna!

Skrivet av: Jake [2006-02-11 14:45]
Ja hänger på spinningen om det går bra!

Skrivet av: Piraten [2006-02-10 16:00]
Sara K vill vara med och spinna också.

Skrivet av: mjg [2006-02-10 12:10]
F.ö. kommer jag nog dra upp i morgon också till Ånnaboda för ett 2-3h skidpass.
Start 09.00 räknar jag med. Någon som hakar?

Skrivet av: mjg [2006-02-10 12:08]
Spinning på söndag passar mig som hand i handsken. Jag vill vara med!

Skrivet av: Björne [2006-02-09 21:14]
Paxar en spinningcykel! Bergatröja på!

Skrivet av: Öberg [2006-02-09 14:28]
spinning blir bra

Skrivet av: iva [2006-02-09 13:42]
cykel, tack!

Skrivet av: Peiza [2006-02-09 13:41]
JoV>> Behagligt tempo för dig är nog bra fart för mig så jag kan ställa upp och hänga på.

Skrivet av: sara.b [2006-02-09 13:33]
Jag vill vara med på spinningen. Kan tyvärr ej vara med på fredag och lördag för då är jag i sunne på spa och har det bra. Men det blir nog lite träning där också.

Skrivet av: JoV [2006-02-09 13:17]
Stefan>>Troligtvis blir det både skidor och spinning på söndag. Ville bara checka av ifall det fanns fler som skulle köra 3h. Har ju ingen bil.

Skrivet av: stefan [2006-02-09 12:50]
Jonas>>Klart man vågar men vad hindrar från att köra båda?
Kan även meddela att vår vänn spinninginstruktör Niklas alias Lilltroll kommer medverka på skidpasset på fm.

Skrivet av: JoV [2006-02-09 12:47]
Jag funderar på att låta cykeln vila på söndag och skida istället. En tur på 3h i behagligt tempo skulle passa mig som handsken. Finns det någon som vågar trotsa "kfumskidtempot" och göra mig sällis?

Skrivet av: Peiza [2006-02-09 10:13]
Kan inte vara med på spinningen, ska på handboll.... Kör säkert ett eget pass tidigare på svettis.

Skrivet av: piraten [2006-02-09 9:43]
Jag vill gärna spinna

Skrivet av: Axel [2006-02-08 22:27]
Är borta på lördag men spinnar gärna på söndag.

Skrivet av: Patrik [2006-02-08 21:54]
Jag spinnar gärna!

Skrivet av: Sus [2006-02-08 21:47]
Jag vill också spinna men jag instämmer med JoV. Jag vill inte ta upp någon plats för er "orienterare".

Skrivet av: stefan [2006-02-08 20:57]
Jag ska spinna!

Skrivet av: JoV [2006-02-08 17:46]
Jag kan tänka mig att spinna lite på söndag. Vill dock inte ta en plats från någon "orienterare" som säkert behöver den bättre än mig...;)

Skrivet av: Snorkfröken [2006-02-08 17:30]
Jag vill spinna!