 |
|
| Skrivet av: | stefan [2006-02-12 15:16] | |
|
 |
| Passet är på ca 1h |
| Skrivet av: | stefan [2006-02-12 15:10] | |
|
 |
| Sara.Matte med pappa>>bara dyka upp! |
| Skrivet av: | matte [2006-02-12 12:27] | |
|
 |
| pappa och jag hänger med på spinning om det går bra ? |
| Skrivet av: | på-g [2006-02-11 22:58] | |
|
 |
| jag kommer gärna på spinningen om d går bra... |
| Skrivet av: | på-g [2006-02-11 22:57] | |
|
 |
| jag kommer gärna på spinningen om d går bra... |
| Skrivet av: | stina [2006-02-11 17:38] | |
|
 |
| jag kommer gärna! |
| Skrivet av: | Jake [2006-02-11 14:45] | |
|
 |
| Ja hänger på spinningen om det går bra! |
| Skrivet av: | Piraten [2006-02-10 16:00] | |
|
 |
| Sara K vill vara med och spinna också. |
| Skrivet av: | mjg [2006-02-10 12:10] | |
|
 |
F.ö. kommer jag nog dra upp i morgon också till Ånnaboda för ett 2-3h skidpass. Start 09.00 räknar jag med. Någon som hakar? |
| Skrivet av: | mjg [2006-02-10 12:08] | |
|
 |
| Spinning på söndag passar mig som hand i handsken. Jag vill vara med! |
| Skrivet av: | Björne [2006-02-09 21:14] | |
|
 |
| Paxar en spinningcykel! Bergatröja på! |
| Skrivet av: | Öberg [2006-02-09 14:28] | |
|
 |
| spinning blir bra |
| Skrivet av: | iva [2006-02-09 13:42] | |
|
 |
| cykel, tack! |
| Skrivet av: | Peiza [2006-02-09 13:41] | |
|
 |
| JoV>> Behagligt tempo för dig är nog bra fart för mig så jag kan ställa upp och hänga på. |
| Skrivet av: | sara.b [2006-02-09 13:33] | |
|
 |
| Jag vill vara med på spinningen. Kan tyvärr ej vara med på fredag och lördag för då är jag i sunne på spa och har det bra. Men det blir nog lite träning där också. |
| Skrivet av: | JoV [2006-02-09 13:17] | |
|
 |
| Stefan>>Troligtvis blir det både skidor och spinning på söndag. Ville bara checka av ifall det fanns fler som skulle köra 3h. Har ju ingen bil. |
| Skrivet av: | stefan [2006-02-09 12:50] | |
|
 |
Jonas>>Klart man vågar men vad hindrar från att köra båda? Kan även meddela att vår vänn spinninginstruktör Niklas alias Lilltroll kommer medverka på skidpasset på fm. |
| Skrivet av: | JoV [2006-02-09 12:47] | |
|
 |
| Jag funderar på att låta cykeln vila på söndag och skida istället. En tur på 3h i behagligt tempo skulle passa mig som handsken. Finns det någon som vågar trotsa "kfumskidtempot" och göra mig sällis? |
| Skrivet av: | Peiza [2006-02-09 10:13] | |
|
 |
| Kan inte vara med på spinningen, ska på handboll.... Kör säkert ett eget pass tidigare på svettis. |
| Skrivet av: | piraten [2006-02-09 9:43] | |
|
 |
| Jag vill gärna spinna |
| Skrivet av: | Axel [2006-02-08 22:27] | |
|
 |
| Är borta på lördag men spinnar gärna på söndag. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-02-08 21:54] | |
|
 |
| Jag spinnar gärna! |
| Skrivet av: | Sus [2006-02-08 21:47] | |
|
 |
| Jag vill också spinna men jag instämmer med JoV. Jag vill inte ta upp någon plats för er "orienterare". |
| Skrivet av: | stefan [2006-02-08 20:57] | |
|
 |
| Jag ska spinna! |
| Skrivet av: | JoV [2006-02-08 17:46] | |
|
 |
| Jag kan tänka mig att spinna lite på söndag. Vill dock inte ta en plats från någon "orienterare" som säkert behöver den bättre än mig...;) |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-02-08 17:30] | |
|
 |
| Jag vill spinna! |
|
|
|
 |