 |
|
| Skrivet av: | kristin [2006-03-13 22:07] | |
|
 |
| Jag vill gärna hänga med om det inte är försent att anmäla sig. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-03-13 20:59] | |
|
 |
| Per Eklöf anmäld. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-03-09 20:25] | |
|
 |
| Fredrik Björklund anmäld. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-03-06 14:45] | |
|
 |
| Balken: Bra att avanmälan kom nu för jag ska göra slutlig bokning i dagarna. |
| Skrivet av: | Balken [2006-03-06 13:16] | |
|
 |
| Avanmäler mig och kattis pga andra planer, hoppas det går bra. |
| Skrivet av: | Jake [2006-02-20 21:01] | |
|
 |
| Jag vill hänga med! |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-02-15 20:51] | |
|
 |
| Anmäler Anders P |
| Skrivet av: | Axel [2006-02-15 18:53] | |
|
 |
| Jag anmäler mig från tor-lö |
| Skrivet av: | Piraten [2006-02-15 14:36] | |
|
 |
| Jag vill gärna med. |
|
 |
| Anmälda: Inger och Emlie Nicolas, Kerstin och Björn Norman, Lasse och Birgitta Arlebo. |
|
 |
| Jag är intresserad. |
|
 |
| Jag vill med på läger! |
|
 |
| Två trötta grabbar på Madeira är sugna på mer läger... |
|
 |
| Sara, Christer o C-G int. |
| Skrivet av: | Clobbis [2006-01-25 17:12] | |
|
 |
| Moi är intresserade..... |
| Skrivet av: | matte [2006-01-24 19:18] | |
|
 |
| jag är intresserad. |
| Skrivet av: | stina [2006-01-24 17:04] | |
|
 |
| jag o lovisa är intresserade. |
| Skrivet av: | dg [2006-01-24 14:38] | |
|
 |
| Jag vill hänga med. |
| Skrivet av: | Balken [2006-01-24 14:28] | |
|
 |
| Kattis är också intresserad |
| Skrivet av: | Balken [2006-01-24 14:25] | |
|
 |
| Är intresserad |
| Skrivet av: | Öberg [2006-01-24 13:53] | |
|
 |
| Per o Sara ska med |
|
 |
| Intresserad |
| Skrivet av: | Emma [2006-01-24 8:38] | |
|
 |
| Jag är intresserad! |
| Skrivet av: | stefan [2006-01-24 7:10] | |
|
 |
| Jag ska med! |
|
|
|
 |