 |
|
| Skrivet av: | Löken [2005-12-30 21:09] | |
|
 |
Per Eklöf 2 heter Johan Jönsson. OK Tyr alltså, har de många damer i klubben? på 5 stugor så måste du ju finnas ngn iaf ;), vi ses... |
| Skrivet av: | stefan [2005-12-14 15:07] | |
|
 |
| Då har vi fått en stuga till. |
| Skrivet av: | stefan [2005-12-13 10:55] | |
|
 |
| Stora chanser att det blir långberget då de troligen lyckats skaka fram en stuga till, samt att OK TYR har bokat 5 stugor prelliminärt under samma helg. |
| Skrivet av: | Chewie [2005-12-12 22:44] | |
|
 |
| stefan>> låter fint, någon som känner sig sugen? |
| Skrivet av: | stefan [2005-12-12 13:37] | |
|
 |
| Chewie>>Det blir nog inget arrangerat då. Men på hemmaplan är det bara att ragga upp folk och träna på. |
| Skrivet av: | Chewie [2005-12-12 12:36] | |
|
 |
| Hur blir det med träningsläger 6-8/1? Åker vi iväg nånstans eller kör vi det på hemmplan? |
|
|
|
 |