 |
|
| Skrivet av: | stefan [2005-10-13 14:54] | |
|
 |
| Starten kommer vara 18:20 i kväll. Vi hoppas att det blivit mörkt då. |
|
 |
| Jag anmäler mig till ikväll! |
| Skrivet av: | Öberg [2005-10-12 10:10] | |
|
 |
| Jag kommer och promenerar eller sätter ut innan. |
| Skrivet av: | stefan [2005-10-12 7:21] | |
|
 |
HJÄLP!!! 40 graders feber och halsont. Behöver någon som kan sätta ut lite reflexer tills i morgon. är man 3 st tar det inte så lång tid. Hör av er på sms eller telefon, jag kommer nog sova en hel del idag. |
| Skrivet av: | Hanna [2005-10-11 21:31] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Mats Eriksson [2005-10-11 19:02] | |
|
 |
| Hagaby kommer med ca 10 st. |
| Skrivet av: | stefan [2005-10-11 11:14] | |
|
 |
| Håkan>> Mitt uppe i de otäcka kilsbergen..Skyltar från Frösvidal. |
| Skrivet av: | Håkan [2005-10-11 10:22] | |
|
 |
| var ligger gårdsjön? |
| Skrivet av: | Cassius [2005-10-10 19:45] | |
|
 |
| jag skulle vilja deltaga i de 2 sista... |
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-10 13:25] | |
|
 |
| Räknar med att kunna vara med på dessa träningar, kanske kan få sig en nattsträcka på smålle :) |
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-10 13:23] | |
|
 |
| One96>> Inte ja tyvärr, lite skavanker och så får jag besök hemma. |
| Skrivet av: | One96 [2005-10-10 11:46] | |
|
 |
| Hur många springer smålandskavel träningen imorgon tisdag? |
| Skrivet av: | Piraten [2005-10-10 11:34] | |
|
 |
| Jag räknar med att springa alla tre träningarna. |
|
 |
| Räkna in mig på torsdag, iaf om det inte är i Karlslundsskogen eller jämförbart område. Vad menas förresten med "tre slingor"? Om det inte är arrangemangsmässigt mer jobb vore det väl både roligare och mer smålandskavlerelevant med en fuskgafflad bana? Ursäkta att jag gnäller, trots detta fina initiativ... :-) |
| Skrivet av: | stefan [2005-10-09 21:21] | |
|
 |
| Jag skulle vilja ha in lite anmälningar för att se lite hur mycket kartor som behövs. |
|
 |
Pecka>>> Rättat.
Tycker det verkar onödigt att konkurrera med natträningar två dagar i rad, borde gå att samordna/flytta så att inte Hagaby kör kvällen före Laxås arrangemang? |
| Skrivet av: | Pecka [2005-10-08 6:13] | |
|
 |
| Länken blev fel men admin kanske rättar? |
| Skrivet av: | Pecka [2005-10-08 6:12] | |
|
 |
Laxå OK kör "Öppen Träningstävling" fredag 21/10 med Skaraborgs Orienteringskrets. Ännu fler löpare? Inbjudan |
|
|
|
 |