 |
|
| Skrivet av: | björn [2005-10-04 14:05] | |
|
 |
beh>> kan jag få åka med dig?
|
| Skrivet av: | kristin [2005-10-04 13:37] | |
|
 |
| jag kommer inte ikväll för jag har hosta fortfarande. |
| Skrivet av: | HNord [2005-10-04 9:38] | |
|
 |
| Jag hoppas att cirka många kartor räcker åt mig också... jag kommer |
| Skrivet av: | Birgitta a [2005-10-04 8:13] | |
|
 |
| Björn: Inger Nicolas har bil, vi åker från "kiosken" strax före kl 17.00. |
| Skrivet av: | dg [2005-10-03 22:52] | |
|
 |
| Jag kommer, åker bli från väster om någon vil åka med. |
| Skrivet av: | matte [2005-10-03 21:37] | |
|
 |
| Fille och jag kommer |
|
 |
| beh>>får jag låna en plats i din bil i morrn till träningen? |
| Skrivet av: | beh [2005-10-03 21:04] | |
|
 |
| Kommer gärnna imorrn. Jag kommer att åka från Karslund ca. 16.55 för den som behöver skjuts. |
|
 |
| jo, jag kommer, nån som har plats över från stan? |
| Skrivet av: | björn [2005-10-03 20:38] | |
|
 |
| jag kan komma men jag har ingen skjuts. kan jag sammåka med någon från mellringe eller karslund? |
| Skrivet av: | kristin [2005-10-03 19:51] | |
|
 |
| Jag kommer nog om min hosta inte blir värre =) |
| Skrivet av: | Vicy [2005-10-03 18:36] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Lovisa Berg, OK Milan [2005-10-03 17:23] | |
|
 |
| Jag är gärna med om det går bra! |
| Skrivet av: | Emma [2005-10-03 16:33] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Emil Ingvarsson, OK Vilse -87 [2005-10-03 16:18] | |
|
 |
| Också en student som gärna vill vara med! |
| Skrivet av: | Henke Tengvall , BMOL [2005-10-03 16:14] | |
|
 |
| Student som gärna är med o tränar i morn! |
| Skrivet av: | Piraten [2005-10-03 15:03] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | sus [2005-10-03 12:58] | |
|
 |
| Sara K och Susanne S anmäler sig till lättare banor. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2005-10-03 12:22] | |
|
 |
| Birgitta a och Inger N kommer |
| Skrivet av: | BoRot [2005-10-03 11:15] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Tommy [2005-10-03 8:58] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | ari [2005-10-03 8:50] | |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | frippe [2005-10-03 8:41] | |
|
 |
| Dyker upp. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-02 22:59] | |
|
 |
| Jag anmäler mig också |
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-02 22:39] | |
|
 |
| Roland F>> 17:15 vid ljungstugan. |
|
 |
| Roland och Frida Fjellström kommer. Vilken är den exakta tiden? |
| Skrivet av: | snorkfröken [2005-10-02 20:53] | |
|
 |
| Jag kanske kommer. Blir nog kvar på jobbet.... |
| Skrivet av: | Patrik [2005-10-02 20:07] | |
|
 |
| Vill komma, men nu måste min stukade högerfot få lite vila från skogslöpning några dar =( |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-10-02 19:49] | |
|
 |
| Weine o Eleonor kommer. |
| Skrivet av: | stina [2005-10-02 19:46] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | Jocke, OKH [2005-10-02 19:25] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | stefan [2005-10-02 19:00] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | sara.b [2005-10-02 18:33] | |
|
 |
| Jag kommer ! |
| Skrivet av: | Pontan [2005-10-02 17:05] | |
|
 |
| JAg kommer. |
| Skrivet av: | Cassius [2005-10-02 14:54] | |
|
 |
| webkommittén>> enligt håstlund skulle starten vara kl 17.30 med samling 17.15. skulle ni kunna ändra i nyheten? |
|
|
|
 |