INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/59)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: viktoria s [2005-09-27 17:23]
lessen att jag kommer och springer i skogen idag, men jag har riktigt ont i halsen och vill inte dra på mig en förkylning

Skrivet av: björn [2005-09-27 16:46]
ok, jag kommer till karslund vid 17:30

Skrivet av: peter johansson [2005-09-27 16:33]
finns det även en karta till mig?

Skrivet av: dg [2005-09-27 16:00]
Kristin J>>  och till dig också

Skrivet av: dg [2005-09-27 15:59]
björn>> det finns nog en karta över till dig.

Skrivet av: björn [2005-09-27 15:37]
annars kan jag åka till karslund vid smlingstid och se om det blir någon karta över.

Skrivet av: björn [2005-09-27 15:35]
Är lite sent ute. kan jag vara med och springa en gul bana i allafall? det vore väldigt roligt i sådana fall.

Skrivet av: Kristin J [2005-09-27 14:13]
Jag vill gärna vara med men är lite sent ute. Jag dyker upp och ser om det blir nån karta över!

Skrivet av: Balken [2005-09-27 12:38]
Kommer ej. Hinner inte hem från jobbet

Skrivet av: BoRot [2005-09-27 10:36]
Mkt jobb hinner icke

Skrivet av: iva [2005-09-27 8:26]
kommer om jag hinner... uff

Skrivet av: Ari [2005-09-27 8:06]
Måste tyvärr av anmäla mig. ***** **************** på jobbet.......

Skrivet av: jake [2005-09-26 21:02]
Jag kommer!

Skrivet av: Olof [2005-09-26 19:56]
Jag kommer!

Skrivet av: ingernicolas [2005-09-26 16:10]
Skulle gärna komma men jag tror inte att jag hinner i tid eftersom jag är på ett möte i Ludvika på em.

Skrivet av: Clobbis [2005-09-26 15:47]
Räkna med mig

Skrivet av: Stålis [2005-09-26 15:31]
Lång banan, gör ett försök efter en mycket långdragen förkylning

Skrivet av: stefan [2005-09-26 15:07]
jag kommer inte, ont i en vad tyvärr.

Skrivet av: Widdas [2005-09-26 14:40]
Jag har blivit beordrad vila i 14 dagar och kan därför ej närvara vid träningen. Jag räknar i alla fall med deltagande på 25-manna.

Skrivet av: bjornlindgren [2005-09-26 12:41]
Erik L och Olle L kommer vit+vit

Skrivet av: Palmér [2005-09-26 12:14]
Kommer, långa

Skrivet av: Piraten [2005-09-26 9:28]
Långa

Skrivet av: hagge [2005-09-26 8:55]
Jag kommer!

Skrivet av: kristin [2005-09-25 21:21]
Jag kommer

Skrivet av: Risberg [2005-09-25 19:36]
Vi kommer alla 3. Stefan gul, Annmarie och Martin vit

Skrivet av: Nils-Olov [2005-09-25 18:10]
Kommer

Skrivet av: Brynäs [2005-09-25 11:47]
Weine o Eleonor kommer.

Skrivet av: Groth [2005-09-24 21:06]
Jennie springer på tisdag, jag drar en onsdagsrunda på långa

Skrivet av: Pecka [2005-09-24 12:24]
Kommer!

Skrivet av: beh [2005-09-24 11:50]
Jag har fått förhinder och kan inte komma!

Skrivet av: Snorkfröken [2005-09-24 11:18]
Kommer

Skrivet av: Birgitta A [2005-09-23 21:05]
Birgitta a kommer.

Skrivet av: matte [2005-09-23 18:46]
Jag kommer!

Skrivet av: Feenie [2005-09-23 18:21]
Mats B kommer. ..Själv kan jag tyvärr inte komma.

Skrivet av: Emma [2005-09-23 17:43]
Emma kommer!

Skrivet av: viktoria s [2005-09-23 17:38]
kommer, kanske blå kort.

Skrivet av: lovisa [2005-09-23 15:32]
Jag kommer!

Skrivet av: bjornlindgren [2005-09-23 12:52]
Kommer!

Skrivet av: Anna [2005-09-23 12:05]
Jag kan tyvärr inte komma på träningen.

Skrivet av: Kajsa [2005-09-23 11:48]
Blå bana tack!

Skrivet av: Cassius [2005-09-23 10:47]
Jag kommer och springer långa...

Skrivet av: beh [2005-09-23 10:04]
Jag kommer!

Skrivet av: Malin [2005-09-23 9:28]
Jag kan tyvärr inte vara med eftersom jag är själv med Johanna hela den veckan. Men UK har nog bra koll på min kapacitet!

Skrivet av: Kerstin Norman [2005-09-23 7:54]
Jag kan tyvärr inte vara med. Är i "fjollträsket"!

Skrivet av: Ari [2005-09-23 7:47]
Springer (!?) långa.

Skrivet av: Löken [2005-09-23 6:35]
Långa banan för Herr Lök. Ska bli skoj :).

Skrivet av: Axel [2005-09-22 22:14]
Kommer, långa

Skrivet av: cggarpenlund [2005-09-22 22:01]
LillGarpen kommer

Skrivet av: Roland F [2005-09-22 21:37]
Roland (Gul) och Frida (Vit) kommer.

Skrivet av: Pontan [2005-09-22 21:14]
Är inkallad hela veckan, och permis är inte att tänka på :-(

2 [Nästa sida>>]