 |
|
| Skrivet av: | viktoria s [2005-09-27 17:23] | |
|
 |
| lessen att jag kommer och springer i skogen idag, men jag har riktigt ont i halsen och vill inte dra på mig en förkylning |
| Skrivet av: | björn [2005-09-27 16:46] | |
|
 |
| ok, jag kommer till karslund vid 17:30 |
|
 |
| finns det även en karta till mig? |
| Skrivet av: | dg [2005-09-27 16:00] | |
|
 |
| Kristin J>> och till dig också |
| Skrivet av: | dg [2005-09-27 15:59] | |
|
 |
| björn>> det finns nog en karta över till dig. |
| Skrivet av: | björn [2005-09-27 15:37] | |
|
 |
| annars kan jag åka till karslund vid smlingstid och se om det blir någon karta över. |
| Skrivet av: | björn [2005-09-27 15:35] | |
|
 |
| Är lite sent ute. kan jag vara med och springa en gul bana i allafall? det vore väldigt roligt i sådana fall. |
|
 |
| Jag vill gärna vara med men är lite sent ute. Jag dyker upp och ser om det blir nån karta över! |
| Skrivet av: | Balken [2005-09-27 12:38] | |
|
 |
| Kommer ej. Hinner inte hem från jobbet |
| Skrivet av: | BoRot [2005-09-27 10:36] | |
|
 |
| Mkt jobb hinner icke |
| Skrivet av: | iva [2005-09-27 8:26] | |
|
 |
| kommer om jag hinner... uff |
| Skrivet av: | Ari [2005-09-27 8:06] | |
|
 |
| Måste tyvärr av anmäla mig. ***** **************** på jobbet....... |
| Skrivet av: | jake [2005-09-26 21:02] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Olof [2005-09-26 19:56] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | ingernicolas [2005-09-26 16:10] | |
|
 |
| Skulle gärna komma men jag tror inte att jag hinner i tid eftersom jag är på ett möte i Ludvika på em. |
| Skrivet av: | Clobbis [2005-09-26 15:47] | |
|
 |
| Räkna med mig |
| Skrivet av: | Stålis [2005-09-26 15:31] | |
|
 |
| Lång banan, gör ett försök efter en mycket långdragen förkylning |
| Skrivet av: | stefan [2005-09-26 15:07] | |
|
 |
| jag kommer inte, ont i en vad tyvärr. |
| Skrivet av: | Widdas [2005-09-26 14:40] | |
|
 |
| Jag har blivit beordrad vila i 14 dagar och kan därför ej närvara vid träningen. Jag räknar i alla fall med deltagande på 25-manna. |
|
 |
| Erik L och Olle L kommer vit+vit |
| Skrivet av: | Palmér [2005-09-26 12:14] | |
|
 |
| Kommer, långa |
| Skrivet av: | Piraten [2005-09-26 9:28] | |
|
 |
| Långa |
| Skrivet av: | hagge [2005-09-26 8:55] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | kristin [2005-09-25 21:21] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Risberg [2005-09-25 19:36] | |
|
 |
| Vi kommer alla 3. Stefan gul, Annmarie och Martin vit |
| Skrivet av: | Nils-Olov [2005-09-25 18:10] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-09-25 11:47] | |
|
 |
| Weine o Eleonor kommer. |
| Skrivet av: | Groth [2005-09-24 21:06] | |
|
 |
| Jennie springer på tisdag, jag drar en onsdagsrunda på långa |
| Skrivet av: | Pecka [2005-09-24 12:24] | |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | beh [2005-09-24 11:50] | |
|
 |
| Jag har fått förhinder och kan inte komma! |
|
 |
| Kommer |
|
 |
| Birgitta a kommer. |
| Skrivet av: | matte [2005-09-23 18:46] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Feenie [2005-09-23 18:21] | |
|
 |
| Mats B kommer. ..Själv kan jag tyvärr inte komma. |
| Skrivet av: | Emma [2005-09-23 17:43] | |
|
 |
| Emma kommer! |
| Skrivet av: | viktoria s [2005-09-23 17:38] | |
|
 |
| kommer, kanske blå kort. |
| Skrivet av: | lovisa [2005-09-23 15:32] | |
|
 |
| Jag kommer! |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | Anna [2005-09-23 12:05] | |
|
 |
| Jag kan tyvärr inte komma på träningen. |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-09-23 11:48] | |
|
 |
| Blå bana tack! |
| Skrivet av: | Cassius [2005-09-23 10:47] | |
|
 |
| Jag kommer och springer långa... |
| Skrivet av: | beh [2005-09-23 10:04] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Malin [2005-09-23 9:28] | |
|
 |
| Jag kan tyvärr inte vara med eftersom jag är själv med Johanna hela den veckan. Men UK har nog bra koll på min kapacitet! |
| Skrivet av: | Kerstin Norman [2005-09-23 7:54] | |
|
 |
| Jag kan tyvärr inte vara med. Är i "fjollträsket"! |
| Skrivet av: | Ari [2005-09-23 7:47] | |
|
 |
| Springer (!?) långa. |
| Skrivet av: | Löken [2005-09-23 6:35] | |
|
 |
| Långa banan för Herr Lök. Ska bli skoj :). |
| Skrivet av: | Axel [2005-09-22 22:14] | |
|
 |
| Kommer, långa |
|
 |
| LillGarpen kommer |
|
 |
| Roland (Gul) och Frida (Vit) kommer. |
| Skrivet av: | Pontan [2005-09-22 21:14] | |
|
 |
| Är inkallad hela veckan, och permis är inte att tänka på :-( |
1 2 [Nästa sida>>] |
|
|
 |