INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/13)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: culin [2005-09-19 19:46]
Vill sälla mig till skaran som är stolta över vilken bra klubb vi har.
Grattis allihop!

Skrivet av: HNord [2005-09-19 15:28]
Riktigt fantastiskt skoj! Vad bra vi är!

Skrivet av: Balken [2005-09-19 14:10]
tysan vad tråkigt dryg man kan vara ibland. Förlåt.....

Skrivet av: Balken [2005-09-19 14:08]
När vi ändå är inne på felaktigheter. Visst är det Löken o inte Per som skall snacka med Åke? ;)

Skrivet av: da Silva [2005-09-19 13:31]
Pontan>>> Slarvigt räknat av mig, rättat!

Skrivet av: Pontan [2005-09-19 12:56]
Ja det gick ju rätt bra, grattis till alla bra prestationer!! Jag villäven passa på att rätta en liten felaktighet i nyheten.
Resultat Sträcka 3 VäxlTid VäxPl tid efter
Ulricehamns OK, Matthias Niggli 2:55:59 1 0.00
KFUM Örebro 1, Pontus Halldin 2:57:23 9 1.24
KFUM Örebro 2, Calle Olsson 2:57:54 15 1.55

Skrivet av: Balken [2005-09-19 12:43]
F#*@n vad bra ni är!!!

Synd att man låg hemma sjuk utan internet. Hade varit hemskt intresant att följa tävlingen på plats eller hemma vid datorn :(


Skrivet av: Patrik [2005-09-19 9:48]
>>Peiza, vilken otrolig säsong du mäktat med!

3a på långa natten
9a lång-sm
1a start sträckan på SM
och säkert nåt grymt jag glömt. sanslösa meriter för att vara rankad 380 inviduellt =)

Bra löpt allihop förresten,instämmer med tidigare inlägg

Skrivet av: Peiza [2005-09-19 9:02]
Så jäkla härligt och se när alla kämpar och sliter till max.

Skrivet av: Pionhed [2005-09-19 8:01]
Härligt!!

Rackarns imponerande löpning, riktigt bra gjort! Och som Groth antydde, ni inspirerar till en 'hård' vinter!

Skrivet av: Groth [2005-09-19 7:34]
Det är bara att klappa händerna! Det var lite nervöst hemma eftersom Onlinebevakningen inte funkade. Mycket bra jobbat alla, nu är det en härlig vinter att tugga tag i.....

Skrivet av: stefan [2005-09-19 7:23]
Surt att man i alla fall inte kunde ha fått hålla Tisar ettan bakom sig. Riktigt roligt att få gå ut i det draget som killarna på str 1-3 fixade, Nu vet vi vad som krävs så då är det bara träna lite till inför nästa år.

Skrivet av: Pecka [2005-09-18 23:10]
Härligt! Bra kämpat alla löpare och lag. Ni visar att klubbkänslan även ger resultat i tävlandet. Kul att få loppet refererat när Internet-rapporteringen föll ur totalt. Verkade bara vara KFUM-pladdret och sms som funkade.