 |
|
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-22 10:27] | |
|
 |
| KM på hemmaplan 23/10 röstar jag för =). Springer en årlig tävling hemma i Enköping på lördan. Men åk till Göteborg ni! |
| Skrivet av: | Peiza [2005-09-21 8:15] | |
|
 |
| Går på Öbergs linje. |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-09-20 14:22] | |
|
 |
| Räknas öppen 6 på DM som KM så är det OK. Annars Göteborg. |
| Skrivet av: | diva [2005-09-20 9:54] | |
|
 |
| kom till göteborg!!det blir grymt! |
| Skrivet av: | Öberg [2005-09-18 20:02] | |
|
 |
| Min chans att vinna Km är ju alternativ 1 el. 3, så då lär det väl bli en taktikröstning........: ) |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-09-16 12:57] | |
|
 |
| Alternativ 2 eller 3 är bäst. |
| Skrivet av: | Palmér [2005-09-16 11:52] | |
|
 |
| Jag röstar helt klart för alternativ 2. |
|
 |
| Jag hakar till Göteborg, kul terräng! Helst trean alltså. |
| Skrivet av: | BoRot [2005-09-16 8:30] | |
|
 |
| Suveränt!! Alla till Göteborg!!!!!!! |
|
|
|
 |